Esec dupa esec pentru cele doua formatii ale noastre, se pare ca problemele cu care se confrunta in continuare Viitorul Colceag, se rasfrange asupra jucatorilor, nu ca alta ar fi fost atitudinea unor „fotbalisti”, atunci cand apele erau foarte limpezi.

O raza de speranta a fost transmisa din partea primarului comunei, faptul ca echipa de seniori va fi sustinuta si din toamna. Asadar mai sunt de sustinut 2 etape, acasa cu Olimpia Ciresanu si in fine ultima in deplasare la Unirea Corlatesti Dambu. Daca baietii nostri nu se vor trezi la aceste 2 partide, vor cadea liber in clasament, cu posibilitatea de a ajunge pe o pozitie foarte rusinoasa.

Juniorii au incheiat campionatul pe locul 7, intr-o lupta continua cu cele mai bune echipe ale judetului, chiar daca acesti tineri s-au infiintat anul trecut. Cu toate ca aceasta editie de campionat s-a incheiat, cativa dintre juniori nu au luat vacanta, din contra au intrat in pregatire pentru a se alatura echipei mari. La antrenamentul de ieri, antrenorul Florin Pavel a premiat cativa juniori din partea FRF, premiile fiind distribuite de Ajf Prahova.IMG_20140531_170039IMG_20140531_170232IMG_20140531_170257

In perioada 10-14 august, la Brasov se va desfasura cel mai mare turneu international de fotbal pentru copii si juniori din sud-estul Europei; Brasov Junior’s Cup. La aceasta competitie importanta, speram ca juniorii nostri nascuti dupa 1998, vor participa pentru a acumula experienta internationala, asteptam sprijin din partea parintilor in primul rand si din partea tuturor celor care vor sa-i reprezentam in aceasta intrecere fotbalistica.

Lotului nostru de juniori, li se vor mai alatura si alti doritori din judet, data preselectiei a fost stabilita pe data de 15 iunie incepand cu orele 11:00. Ne puteti contacta la nr. de telefon 0761890019 -Florin Pavel.

Multe nu sunt de spus, asteptam finalul de campionat si la echipa de seniori, cu gustul amar al neimplinirii obiectivelor propuse. La cele 2 partide ramase de disputat, antrenorul principal al echipei nu v-a participa, secundul Cristian Crangasu va ocupa postul de antrenor-jucator.

Imi cer scuze personal si in numele Viitorului pentru dezamagirea pe care v-am produs-o, am dorit sa jucam un fotbal curat, nu acuzam echipele care practica „folosirea jucatorilor pe fals”, e o metoda josnica din partea tehnicienilor pentru a castiga puncte. Ei sunt singurii vinovati de inselaciune fata de acest sport. Pana nu vor fi luate masuri impotriva lor, fotbalul va fi mintit.

Toate cele bune, va vom tine la curent cu noua organigrama a acestei miscari fotbalistice din comuna noastra!

 

9 responses »

  1. catalin spune:

    Sa ma ierte bunul Dumnezeu, sunteti penibili de la A la Z. In tot acest campionat nu ati facut altceva decat sa va dati cu stangul in dreptul, nimic altceva. Nu v-a sabotat absolut nimeni, in interiorul vostru este putregaiul. Acesta se numeste ORGOLIU TAMPIT, sa imi fie scuzata expresia. Daca cineva a vrut sa va ajute cu sfaturi ori idei bune, v-a calcat pe bombeu, l-ati crezut tampit si tot ca voi ati facut. In locul primarului eu nu v-as mai sustine financiar din vara, se toaca bani aiurea la echipa. Lipsa performantei se plateste scump la altii. In mod normal ar fi sa tineti numai echipa de juniori, despre care nu ati amintit ca in ultima etapa, la Conpet, a luat…. 14 goluri!!! Cat despre seniori, jalnici, indolenti, nepasatori, s-au crezut fotbalisti adevarati. Impreuna cu voi, cei din conducere, nu cred ca a existat vreun moment intentia de a promova, deoarece erati constienti de valoarea lotului, unul foarte-foarte slab, de altfel. V-am sugerat intariri bune, aproape perfecte pentru esalonul din care ati facut si veti face si in continuare parte, atat in vara trecuta, cat si in iarna. V-a intrat pe o ureche si v-a iesit pe cealalta. A te duce in excursie la Busteni nu echivaleaza cu cantonament, printre altele. Terminati odata pentru totdeauna cu jucatori pe fals si alte porcarii ieftine. Daca aveati valoare nu va bateau toti neica-nimenii in retur, gen Cioceni, unde joaca in aparare unii de varsta mea. Chiar nu va mai vedeti lungul nasului? Mereu-mereu gasiti scuze, ca jocul s-a imbunatatit, ca au venit jucatori noi, ca participati la turnee de sala, etc… Oameni buni, gata cu paranghelia. Sunteti NULI din toate punctele de vedere in clipa de fata. Indiferent de decizia primarului, cum spuneti voi una pozitiva si din vara incolo, pentru mine nu veti reusi curand sa va reabilitati. Orgoliul si demnitatea voastra sa jucati doar voi, altii nu, neprimind jucatori de calitate in lot (sustinand ca nu sunt bani, rusine!) mi-a lasat un gust extrem de amar si indiferent ce veti face de aici inainte, chiar nu mai imi pasa de miscarea fotbalistica a comunei Colceag. Cu varf si indesat, cu mana pe inima va spun ca VA MERITATI DIN PLIN SOARTA.

    • lupulgalben spune:

      Catalin, jignirile pe care le aduci unor oameni care pun suflet in tot ceea ce au facut pentru fotbalul din comuna, sunt transmise din sufletul tau patimas. Foarte urat din partea ta, realitatea pe care crezi ca o cunosti este cu totul alta, acestea sunt doar presupunerile tale, ai dreptate doar intr-o privinta, cativa jucatori care dupa cum bine spui, se cred fotbalisti, astazi „chiar si-au dat in petic”, cand s-a luat decizia de a se folosi juniorii in meci, ei crezandu-se deja titulari.
      Sa luam pe rand, pentru ca referirile pe care le-ai facut mi-au fost adresate personal, altcineva nu se mai implica la aceasta echipa…Fotbalistii de care pomeneai, cu cel mai mare drag i-as fi luat, imi spui insistent ca nu vor bani. Intreaba-l pe Loga cu cat il plateste dl. primar de la Vadu, vrei sa stii? 100 de lei per gol, Fratii Frusinoiu pentru transport macar 50 lei, probabil ca si Loga venea pt 50 lei, daca ne miscam repede atunci cand a venit din Anglia de la munca(fapt pe care nu l-ai crezut). Ia spune domnule Catalin, 100 lei pe meci si maruntisurile de protocol, gen apa, lamai pt.oaspeti, le-as pune din buzunar, sa fie bine pt echipa, si ce primesc? Cuvinte care nici dusmanului celui mai aprig nu i le-as adresa, pacat…eu te-am considerat prieten. Dar nu-ti port pica, poate esti tulburat si revoltat de aceea arunci cuvinte grele.
      Nu se scuza nimeni, iti dau un exemplu, la Cioceni, vrei sa-ti dau nume de jucatori veniti de la meciul de la Albesti, care au intrat in teren la pauza? Albestiul a evoluat de la 11:00 noi de la 13:30, asta e realitatea, iti mai dau exemple, cunosti banuiesc pe fundasul Csm-ului Campina, care s-a desfiintat, dl Ninca George ce a cautat sa joace pentru Unirea Petrolul Rafov? In mai multe partide. A, da am uitat sa-ti spun, chiar are radacini in Rafov. La Iordacheanu, ce cauta jucatori legitimati la Ceptura? Alt exemplu, mai vechi ce-i drept, ai fost de fata, sa nu-mi spui ca te-ai intors cu spatele, Targsorul Vechi de ce a folosit jucatori pe fals? Iti mai dau exemple? eu cred ca sunt suficiente…Dar cum scoti din context ce-ti convine, nu ne-am gasit scuzele infrangerilor in astfel de practici, am spus si o repet, atitudinea , indolenta, ce vrei tu sa mai adaugi, a unora dintre jucatori, au dus la asemenea rezultate. Daca se vrea reconstructie din juniori, care se mai si antreneaza, nu e bine. Spui tu faptulmca cei din conducere nu vor sa aduca jucatori, dai tu 100 de lei pe saptamana si iti garantez ca nimeni nu ne va mai bate, aduc un nucleu cu 80 de lei si 20 ramane la baieti pt o bere…Despre ce vorbim?
      Daca plecam in excursie la Busteni sau turnee, cu banii nostri ce te deranjeaza? Sunt banii din buzunarele proprii, nu plecam pe banii altora. Care e problema ta, chiar nu te inteleg. Pomii i-am plantat, tot din buzunarele noastre, ideea ta, am luat-o de buna, s-a ales prafu de ei, nu ne-a dat nimeni niciun leu sa facem acea activitate. Trebuia sa platesc si un paznic sa-i pazeasca, despre ce vorbim? E usor si totodata rusinos sa arunci cu vorbe grele, fara sa stii realitatea. Si sa-ti mai spun? Sunt foarte multe de spus dar daca nu te m-ai intereseaza activitatea noastra, nu am de ce sa ma mai justific. Sincer m-ai pacalit, toti imi spuneau ca esti rau voitor si nu faci altceva decat sa dezbini, eu le taiam macaroana si le spuneam ca esti bine intentionat…pacat ca astazi mi-ai demonstrat contrariul! Nu te obliga nimeni sa ne suporti, lungul nasului sa ti-l vezi tu, iti multumesc pentru tot ce ai facut pentru noi!

  2. lupulgalben spune:

    P.S. Juniorii au luat 14 la Conpet tot din cauza unei practici sus mentionate, antrenorii de juniori cunosc…vezi rezultatul din tur.
    Daca te incalzeste cu ceva, te anunt ca o sa las pe altul sa se ocupe de aceasta echipa, eu nu-i vreau decat binele, altii deja ii canta prohodul!

  3. catalin spune:

    Inca o data, repet. ORGOLIILE VOASTRE prostesti v-au distrus. Plus lotul slab valoric, nimic altceva, singuri v-ati pus bete in roate. Cautati numai tapi ispasitori, ca unul a venit de la CSM Campina, ca unii erau de la Urlati, de aia v-au batut toti la scor, vrei sa zici? Sa va dau eu bani la echipa? Sa scoateti fiecare din buzunar, ca pana mai ieri va bateati cu pumnii in piept ca va autofinantati fara probleme…. Te-am pacalit, am fost rau intentionat? Nu pot sa cred ce imi spui. Florine, ai luat-o si tu pe aratura? Ai impresia ca aceasta echipa este a mea? Sau a mamei mele? Doamne Maiculita Domnului. Insa atata timp cat voi nu vreti performanta, pe mine de ce m-ati mai interesa? Sa vad si sa citesc ca va laudati cu una cu alta si in teren sunteti praf? Nu, de data aceasta decizia mea este definitiva, faceti ce vreti, aduceti rude, neamuri, prieteni, ce vreti voi sa bagati in teren si veti promova peste 20 de ani. Nu ascultati de nimeni si nimic, m-am convins. Numai bine tuturor in activitatea voastra urmatoare, una 100% profesionista. Iar pe mine, cine ma apreciaza cu adevarat, la adevarata mea valoare. stie cum sa o faca, statiu voi linistiti. Pe voi daca v-ar aprecia macar 25%, ati fi departe, dar bateti pasul pe loc.

  4. catalin spune:

    Si apropo, vezi ca am fost prezent la meciul juniorilor cu Conpet, asa, pt linistea ta. Iar pomii plantati nu vi i-am furat eu, ci tot ai vostri, cu politia si gardienii publici la doi pasi de voi. Vorba ta, despre ce vorbim? Sa fim seriosi.

  5. admin spune:

    Domnu` Florin cronixa meciului de acasa cu Olimpia Ciresanu nu o afisati?

    • lupulgalben spune:

      Imi cer scuze, cum nu am fost la aceasta partida, ca de altfel la mai multe, datele tehnice nu au fost culese de nimeni, singurul prezent antrenorul interimar, nu a avut niciun ajutor in acest sens. Nici pentru partida urmatoare nu va avea cine sa stranga aceste date…Ne pare rau, apele sunt foarte tulburi pentru Viitorul.

  6. admin spune:

    multumesc oricum si v doresc bafta in continuare si sper s deveniti echipa unita din tur…..un juktor d la Olimpia Ciresanu st si v.am urmarit mereu siteu….s traiti!

Lasă un răspuns

