Un spectacol fotbalistic au oferit juniorii ambelor echipe, celor câţiva suporteri înfocaţi, prezenţi pe arena colcigeană, în meciul contând pentru etapa 16 din campionatul juniorilor B.

Viitorul a venit după două rezultate bune, egalul 1-1 din deplasare la Euro Africa Caraimanul Buşteni şi victoria senzaţională 4-1 tot în deplasare, de această dată împotriva celor de la Tricolorul Breaza. Colcigenii au primit vizita formaţiei CS Cornu în primul meci din retur susţinut pe propriul teren, în turul campionatului juniorii noştrii i-au învins cu 5-2 pe terenul cornenilor. În prima parte a jocului băieţii noştrii au înscris o singură dată, în repriza a doua s-a reorganizat tactica de joc şi au reuţit să marcheze de şase ori în poarta formaţiei oaspete.IMG_20140329_140804

Mulţumit de rezultat, antrenorul echipei a spus la finalul jocului: ” o primă repriză tensionată, am intrat în jocul lor, nu am construit, am avut avantajul vântului şi nu ne-am putut concentra pe pasele decisive pentru a marca, ne-am reorganizat la pauză, am construit şi am finalizat ori de câte ori am avut ocazia. Sunt foarte mulţumit de atitudinea tinerilor jucători, cu câteva absenţe din lot, am reuşit să ne impunem. Aşteptăm cu nerăbdare meciul din deplasare de la Astra Ploieşti, sâmbătă vom întâlni un adversar foarte puternic, o echipă disciplinată tactic, chiar dacă în tur am pierdut greu cu 2-0 acasă nu vom capitula, vom merge pentru victorie.”  

IMG_20140329_140354Viitorul: Robertino GICĂ – Dănuţ IANCU, Alexandru NECHIFOR, Cristian BADEA, Laurenţiu FILIŞANU – Ionuţ SÂRBULESCU, Eduard CRISTEA, Alin CHIVU, Robert EPURE – Eduard IORDACHE, Marian DUMITRU cpt.

Rezerve: Nicuşor REPEZI, Mădălin MOISE, Gabriel MAMAIA, Georgian BICLINERU, Andrei STAN

Antrenor: Florin PAVEL

Au marcat: Eduard CRISTEA (min. 23), Marian DUMITRU (min. 53, 66), Eduard IORDACHE (min. 70, 75), Mădălin MOISE (min. 72), Alex. NECHIFOR (min. 78)

IMG_20140329_140303Cornu: George HORNEA – Cosmin DURU, Ciprian SERBU, Florin CIRCIU cpt, Cristian IANCU – Tiberiu APOSTOL, Cosmin STANCIU, Antonio TULBURE, Sorin MOISE – Alin IONESCU, Bogdan TĂNASE

Rezerve: Andrei DIACONU, Mihai BREZEANU, Alexandru TĂNASE, Iustin IONESCU

Antrenor: Fabian DUŢĂ

Arbitru central : Georgian DOBRE

Scor final: Viitorul Colceag – CS Cornu 7-0 (1-0)

Felicitări jucătorilor noştri pentru victorie, aşteptăm cu toţii evoluţii din ce în ce mai bune în viitoarele partide.

„Fortza Lupişorii!”

VEZI o GALERIE FOTO de la meci

Lasă un răspuns

