Au trecut 4 zile din momentul in care am spus STOP,  activitatii mele fotbalistice pentru Colceag. Mai exact, sambata 8 februarie, dupa amicalul sustinut in deplasare la CS Ceptura. Motivul pentru care am luat aceasta decizie radicala, este unul foarte complex, dar nu foarte greu de inteles.

In fotbalul „mic”, de obicei cel care se ocupa de bunul mers al unei echipe de fotbal, trebuie sa suplineasca mai multe functii, mai exact antrenor, manager, finantator, organizator de evenimente pentru imaginea echipei, P1240232medic la antrenamente (acordarea primului ajutor), delegat, femeie de serviciu, spalatoreasa,  administratorul bazei sportive, reprezentantul echipei la diverse comisii sau sedinte ale Ajf, foarte multe atributii, pentru o echipa la acest nivel. Am incercat din rasputeri, ca Viitorul Colceag sa arate ca o echipa nu chiar de amatori, sa zic eu semi-profesionista,  sa nu mai fie nevoie ca un singur om sa se ocupe de tot, am incercat sa asez omul potrivit pe locul potrivit. Toate bune si frumoase, inceput greu, dar munceam cu drag pentru evolutia in bine a echipei, alaturi de toti cei angrenati in dezvoltarea acesteia. Chiar daca mai aveam si coborasuri, puterea o gaseam sa mergem mai departe la VOI, cititorii nostrii fideli si sustinatori neconditionati ai formatiei noastre. Vreau sa amintesc aici, fara falsa modestie pe Catalin ENACHE (foto), Imagine1264cel care a semnat impreuna cu mine certificatul de nastere al Viitorului, niciun articol nu i-a trecut neobservat si din umbra, prin profesionalismul dansului, ne-a aratat greselile dar ne-a recunoscut si meritele, pentru a putea merge mai departe. In aceste zile grele in care am luat aceasta decizie, „m-a bombardat” cu mesaje sa nu renunt la tot ce am infaptuit pana acum. I s-a alaturat cativa dintre jucatori, pentru care o spun cu mana pe inima, imi este foarte greu sa le raspund la aceasta decizie luata, pe langa acesti fotbalisti care sunt alaturi de mine, sunt foarte multi tehnicieni de la diferite formatii din judet, care mi-au spus sa nu renunt, parintii copiilor pe care-i antrenez, imi spun sa nu iau mana de pe odrazlele lor. Din strainatate, am primit asigurari de la prietenii mei ca ne vor ajuta financiar, sa creem un cont in euro (ceea ce am si facut saptamana asta), ” Cont EURO : RO11BRDE300SV17816593000 „,  numai sa nu renunt. Vizualizarile noastre pe site au depasit vizualizari, chiar si ale ziarelor locale, am avut intr-o singura zi 848 de vizitatori din tari precum Sua, Canada, Mexic, Surinam, Uruguay, Anglia, Olanda, Germania, Italia, Austria, Spania, Cehia, Polonia, Albania, Ucraina, Rusia, Moldova din Africa Centrala si de Sud, Grecia, Turcia etc, tuturor le multumesc pentru sustinere.

Balanta insa,  inclina spre a nu renunta la proiectul pe care l-am inceput, aveam destule motive sa nu spulber visele celor care cred in acest proiect, numai ca de-aici inainte, (nu o sa-i mai pronunt numele boss-ului comunei), pentru ca nu crede in aceasta ramura a sportului, implicit in site-ul nostru „e o prostie, fotbalul se joaca pe teren nu pe site-uri sau internet, presa”. Eu,  imi permit sa-l contrazic si sa spun ca „presa este imaginea unei formatiuni sportive si nu numai, prin presa existi ca si comunitate, e foarte simplu, nu este greu de inteles”. Asteptam zilele acestea sa ma contacteze respectivul sa-mi spuna macar, baiatule nu avem nevoie de tine, ce nu intelegi, poate ca ieseam din schema foarte elegant si spuneam cu tarie, „atat am putut, asta e nivelul la care pot ajunge, chiar daca pentru mine era doar inceputul”. Va rog din suflet, sa-l intrebati pe edil de cate ori a citit un articol pe care l-am publicat? poate nu are timp, este destul de ocupat, intrebati-l pe edil, de cate ori nu mi-a respins apelul telefonic, stiind ca dupa program, ar putea raspunde unui amarat care nu este platit de primarie sa lucreze la imaginea dansului. Oare cei care sunt intr-adevar angajati nu-i spun? Domnule, baiatul asta chiar face benevol ceea ce face, nu credeti ca ar trebui ajutat? Sa va explic cum sta treaba, celor care nu cunosc.

silviu crangasuLa o echipa de fotbal nu este nevoie doar de baremul de arbitraj, asistenta medicala si transportul in deplasare la meciurile oficiale. Pentru bunul mers al unei echipe este nevoie de plase pentru porti, fanioane la colturi, echipamente sportive, MINGII (obiectul muncii), spalat echipamente, vitamine, sprayuri, apa, materiale de antrenament si cate si mai cate, transport la meciurile amicale, echipa de juniori obligatoriu, pentru a avea continuitate in fotbal.

Nu pot decat sa-mi exprim regretul fata de cei care au crezut in mine si inca o mai fac, pentru faptul ca nu le-am putut indeplini visele, nu am luat aceasta decizie din lasitate, pur si simplu din cauza faptului ca nu mai sunt dorit. Atat asteptam, un semn sa continuam si mi-ar fi fost de-ajuns. Nu regret nimic din ceea ce am facut pana acum, doar ca de aici inainte voi fi mahnit pentru viitorul celor care au crezut in sansa lor. Fotbalul nu va muri in comuna, nici nu-mi doresc acest lucru, sigur se va gasi cineva care va prelua fraiele acestei grupari fotbalistice a carui presedinte este… mai marele comunei. Sper ca jucatorii sa inteleaga gestul meu si le voi tine pumnii in cariera lor de fotbalisti, unii dintre ei chiar vor deveni jucatori la ligile superioare.

Atat am avut de spus, poate ca spatiul acordat articolelor mele s-a ocupat, si nu mai este loc pentru un articol viitor!!! Timpul insa le va rezolva pe toate.

Succes Viitorului Colceag, ii voi sustine pe viitor doar ca suporter!viitorul colceag - viitorul pantazi 4-1 (28)

P.S. Ultimele amicale programate pentru Viitorul,  se vor onora si se vor desfasura astfel:

Sambata 15.02.2014 incepand cu orele 10:30 patrulater pe Arena Costica Stan din Colceag. Echipe participante: Astra II, Rapid Mizil, Stiinta Albesti si bineinteles Viitorul Colceag.

Duminica 16.02.2014 incepand cu orele 11:00 Viitorul Colceag – Avantul Maneciu

10 responses »

  1. marina spune:

    eu unu imi doresc sa se rezolve lucrurile,si domnu florin sa ramana alaturi de noi,sa ducem echipa cat mai sus,si sa speram ca prin acest mesaj o sa fie mai multa seriozitate.

  2. catalin spune:

    S-au tras atatea SOS-uri, insa indolenta unora sau altora, iata, in aceste zile, a invins. Au invins prostia, orgoliul, nepasarea si nesimtirea. Astfel mai moare o echipa din judet, cum s-a intamplat in trecut cu altele, cum se va mai intampla si cu altele pe viitor. Pacat, mare pacat. Jucatorii nu vor pierde nimic, mai ales cei indolenti si nesimtiti, ca nu le pot spune altfel. Usile NG Steaua Valcele le sunt deschise in totalitate. Bafta multa acolo, de cele mai multe ori, cu nesimtirea castigi. Pacat de altii, insa, cei tineri, care meritau, juniorii, Florin, Sorel, etc. Dar viata merge inainte. Cat despre Viitorul, de acum se va vorbi la trecut. Frumos, ce-i drept, dar la trecut. Numai bine tuturor pe drumurile care vor urma fiecare.

  3. Sorel spune:

    Pacat ca s-a ajuns aici, ca ai spulberat visele unor copii pe care i-ai crescut de mici.este corect si adevarat ca ai facut mult mai mult decat trebuia, sa te ocupi de antrenamente, de curatenie, de spalat echipamente, imagine s.a.m.d dar pacat ca lucrurile astea nu se vad si nu esti apreciat pentru asta. Oare de ce nu a venit acel semn din partea cui trebuia?? care este interesul?
    Gandeste-te la copii pe care i-ai crescut si te-au rugat sa fii alaturi de ei, la parintii lor si la cei care ti-au spus ca trebuie sa mergi mai departe,nu uita vorba asta ” nu mor caii cand vor cainii ”, asa ca trebuie sa continuam ce am inceput, trebuie sa ne autofinantam, sa purtam o discutie importanta cu jucatorii si sa fim rasplatiti cu seriozitatea lor, numai asa fotbalul nu va muri in aceasta comuna.
    Chiar daca nu mai esti dorit de „boss-ul comunei” esti de cei care se implica in miscarea asta fotbalistica, de jucatorii pe care i-ai crescut si i-ai invatat sa dea cu piciorul in minge si de parintii lor. Trebuie sa se inteleaga, fotbalul se joaca in teren dar se transmite prin acest site, prin presa, internet… trebuie sa afle si cei care nu vin in „tribuna” ce s-a intamplat in teren, corect?
    Corect, timpul le va rezolva pe toate, asa ce vom rezolva daca vei continua!

  4. Alex spune:

    NU cred ca voi mai veni la echipa cu acelasi sentiment, acolo numia exista omul care ne dadea curaj, care indiferent de adversari ne facea sa ne simtim mai buni ca ei, care ne dadea sfaturi. Venim sa fim antrenamenti de un om pe care nu-l cunoastem, un om pe care eu nu-l doresc. Pentru mine dumneavoastra sunteti cel mai bun. Haideti sa nu lasam ACEST PRIMAR indiferent sa destrame o FAMILIE, numita Viitorul Colceag. Cum dansul ne trateaza cu indiferenta asa putem sa o facem si noi. O singura persoana nu poate destrama o FAMILIE ca a noastra. Pentru noi juniorii, domnul Florin, a fost antrenor, cel mai bun prieten, dar si un tata🙂 care ne-a dat sfaturi mereu cand am avut o cumpana in viata noastra de fotbalisti. NU voi uita cum acest om pe nume Florin Pavel, sambata 08.02.2014, cand cei 4 juniorii nu au avut cu ce sa ajunga la meci s-a deplasat si ne-a luat din Mizil asa cum a putut dansul. Acest om a facut atat de multe lucruri pentru aceasta echipa. Tinand cont ca sunt doar de 6-7 luni in echipa din primul minut m-am simtit ca acasa, datorita lui si a jucatorilor educati de acesta. Forta VIITORUL COLCEAG. VIITORUL NU MOARE!!!

  5. mihai spune:

    nici nu stiu cum sa incep,foarte frumos articol,cred ca stii foarte bine ca eu unul sunt alaturi de tine si iti sustin toate deciziile,pentru mine nu ai fost doar un antrenor care iti da incredere meci de meci ai fost si un indrumator in viata,la ora actuala te consider ceva mult mai mult decat un adevarat prieten,de cate ori vorbesc cu tine uit de toate supararile,de toate ofurile,sincer este o placere sa vorbesc cu tine.sunt sigur ca sunt multi foarte multi care gandesc ca mine,nu cred ca exista cuvinte de multumire pentru tot ce-ai facut pentru aceasta comuna,sincer imi pare rau pentru aceasta despartire, viitorul colceag nu o sa fie aceeasi echipa fara tine,stiu ca te doare si pe tine dar fara ajutor nu poti sa faci nimic si sunt alaturi de tine.intr-un cuvant RESPECT ai fost si vei fi mereu una dintre cele mai importante persoane din viata mea.multa sanatate tie si familiei si sa ne vedem cu bine

  6. Cristian Crangasu spune:

    Imi pare rau si mie ca s-a ajuns aici,nu ma asteptam.Chiar simteam ca suntem pe o panta ascendenta,pe un drum bun,insa fotbal cu sila nu se poate.Si nici posibil nu este sa ai pe langa tine oameni care nu apreciaza munca ta,nu sunt recunoscatori,nu impartasesc aceleasi bucurii si necazuri cu tine si sunt indiferenti.Domnul Florin a fost si este in continuare un om extraordinar,care a pus suflet in tot ceea ce a facut,si afirm cu tarie asta pentru de cele mai multe ori am fost si eu prezent langa dansul.Nimeni nu ma poate contrazice.Sper sa revina la sentimente mai bune,sa se gandeasca ca mai sunt si jucatori pe care se poate baza in orice moment si nu poate renunta asa usorCu totii suntem implicati,tot noi trebuie sa ne stradium sa mergem mai departe..Orice problema are cel putin si o rezolvare.Poate si implicarea domnului Catalin este de bun augur daca si dansul considera de cuviinta asta.Il apreciez pentru amabilitatea dansului si pentru laude si toate criticile constructive.Cineva care chiar vrea sa ajute.Chiar si acum in al 12-lea ceas,am avea nevoie de o parere profesionista si un om cu experienta sa.Orice ajutor e binevenit.Pana la urma cainii latra iar ursul trece,asta trebuie sa facem si noi sa mergem mai departe.macar din respect pentru cei care pana acum au depus eforturi,care au stat pe langa echipa si au ajutat astfel ca sacrificiile lor sa nu fie in zadar.

  7. Movila George spune:

    Salut , nici unul dintre voi nu ma cunoaste , dar daca tot va bateti cu atatea probleme sa-l mai votati si ani care vin , sa faca matzu gros la primarie
    fratii mei … retineti un o vorba din batrani „mama tampitilor e mereu gravida ”

    salut si mult succes pe viitor !

  8. gore spune:

    BAI FRATILOR TREZITI-VA LA REALITATE SI ASCULTATI-MA BINE VIITORUL SAU MAI BINE SA SPUNEM AS.COLCEAG NU SE VA DESFIINTA CA VOR UNII SAU ALTII.AM INCEPUT UN CAMPIONAT INTR-O NOUA FORMULA CU MULTI JUCATORI DE VALOARE CU TINERI DE PERSPECTIVA SI AICI SE VEDE MANA LUI COACH-DL.FLORIN PAVEL SI PTR ACEST LUCRU TREBUIE SA II MULTUMIM CA AM AJUNS PE LOC DE PROMOVARE SI II PROMITEM CA NU NE VOM DA BATUTI SI CU SI FARA AJUTORUL PRIMARULUI NE VOM BATE DIN PRIMUL MINUT PANA IN ULTIMUL AL ACESTUI RETUR SI VOM OBTINE PROMOVAREA ASA CUM AM MAI FACUT-O SI ACUM 7 ANI IN LIGA B SI SPERAM CA IN 2-3 ANI SA ATACAM SI LIGA A.CAT DESPRE NG DL.CATALIN DOAR ATAT VA POT SPUNE E DEJA ISTORIE SI INCA CEVA AM O INTREBARE SCURTA PTR DUMNEAVOASTRA DACA DL.PRIMAR NU ARE BANI PTR AS.COLCEAG OARE PTR NG ARE?STII CE NU INTELEG DE UNDE AI SCOS ACEASTA VARIANTA DL.CATALIN CA ECHIPA COLCEAGULUI SE VA DESFIINTA?CE DACA NU MAI DA DL.PRIMAR BANI CE CREZI CA NU MAI PUTEM CONTINUA EU ZIC CA SE VA GASI BANI SA TERMINAM ACEST CAMPIONAT SI DACA ADICA CE PROSTIE SIGUR CA VOM PROMOVA CA SUNTEM O ECHIPA PUTERNICA DIN TOATE PUNCTELE DE VEDERE SI ATUNCI SA IL AUD PE DL.PRIMAR CE O SA MAI ZICA.DL.CATALIN DUPA PAREREA DE CRONICAR SPORTIV AL FENOMENULUI FOTBAL I-AM CERUT PREA MULT DL.PRIMAR BANI DE ARBITRAJ?ASTEPT RASPUNS DIN PARTEA D-VOASTRA LA ACESTE INTREBARI SI IN SPECIAL DE CEA LEGATA DE UNDE SUNTETI ATAT DE SIGUR CA NG SE VA REINFIINTA CAND SINGURII FOTBALISTI DIN ACEA COMUNA SE AFLA ACUM IN LOTUL COLCEAGULUI SI SE SIMT INTREADEVAR CA INTR-O ECHIPA UNDE SUNT APRECIATI SI RESPECTATI.

  9. catalin spune:

    Cu mare placere iti voi raspunde, Gore. Am sa incerc sa o fac chiar in ordinea intrebarilor tale.
    1. NG Steaua Valcele s-a numit in trecut, daca se va reinfiinta poate nu se va mai numi asa. Insa, in momentul de fata, componenti ai vechiului lot, impreuna cu altii, din Ploiesti ori imprejurimi, incearca formarea unei noi grupari, CU FINANTARE PROPRIE. In traducere libera, NG nu este moarta si ingropata, cum sustii tu, ci se afla numai in coma. De ce grad, nu iti pot preciza cu exactitate.
    2. La chestiunea cu banii d-lui primar, raspunsul meu se leaga de pct1, daca citesti cu maxima atentie (reper…. citat cu majuscule).
    3. Initial, odata cu renuntarea lui Florin la…. TOT, echipa Viitorul parea compromisa. Acum cateva zile, ma refer. Exact cand am scris eu se parea ca nimeni si nimic nu mai poate opri destramarea acestei echipe. Momentan, ma bucur ca ea va continua intrecerea editiei 2013-2014. Spune-mi ca ai inteles.
    4. …. „eu zic ca se va gasi bani sa terminam acest campionat”-citatul tau. Sa dea bunul Dzeu sa fie asa, insa nu trebuie sa ne luam dupa parerea ta, cu totii, ci sa vedem faptul implinit. Anume BANII PENTRU ECHIPA. Retine ceva. Cand am spus banii pentru echipa, sa intelegi TOT ce tine de o grupare fotbalistica inscrisa intr-un campionat oficial al AJF, ok? Ms.
    5. Da-mi voie sa fiu pesimist in ceea ce priveste promovarea in Liga B Judeteana. La locul intai s-au abonat cei de la AS Dambu (neinvinsi in tur!), va fi extrem de greu pentru ei sa piarda suprematia in 11 jocuri, dintre care sase pe teren propriu!! Parerea mea, oricine ma poate contrazice. Numai sa nu primeasca din partea AJF Prahova accept de a evolua „mai sus”, pentru ca au in lotul largit cinci componenti ai defunctei Petrolul Teleajen. Itele sunt incurcate, dar, ca intotdeauna, se gasesc portite de scapare. Oricum, subiectul AS Dambu, in general, este delicat. Cat priveste locul doi, acesta duce la baraj, dar nu esti si promovat. Intrebati-i cand aveti timp pe cei de la Progr. Boldesti Gradistea cum este cu barajul si cu valoarea adversarelor din celelalte serii. Ca ei sunt Stan Patitul de anul trecut, noroc ca au teren bun si conditii, ca altfel nu avansau in Liga B pe „nepusa masa”, nu credeti? La baraj trebuie sa ai valoarea cea mai mare dintre toate trei, apoi primeaza interesele, din partea unora sau altora. Din pacate, voi nu prea aveti cu ce „sari la cap”, fiind o asociatie sportiva care „nu atrage atentia cu nimic in mod deosebit”. Am sa fiu din nou criticat (clar asta), dar imi asum iarasi riscurile de rigoare.
    6. Daca veti promova clar ca ii veti inchide gura primarului. Si nu numai a lui. Poate chiar a mea, de ce nu… Ca si asa, unii sustin, in necunostinta de cauza, ca vorbesc mult si prost. Pana una-alta nu ii contrazic.
    7. Nu, nu i-ati cerut mult primarului, insa trebuia sa fiti in garda la orice pas „gresit” al acestuia, nefiind un iubitor al fotbalului. Totusi, nu inteleg de ce nu v-ati apropiat societatile din comuna, sa dea lunar un banut pentru echipa! Asa se procedeaza in mai toate zonele tarii, pe langa sprijinul Primariei. In fine….
    8. NU SUNT SIGUR ca NG se va reinfiinta in mod cert. Poate ca daca nu acum, in iarna, la vara. Discutii in acest sens exista si in momentul de fata. De unde stiu? Esti culmea…. Chiar de la Florin. Mai multe informatii despre ce si cum (personaje gen…. Lautar, etc) cereti-i chiar lui. Sau voi doi sunteti certati si nu va vorbiti? Spui…. „singurii fotbalisti din acea comuna”, te contrazic aici, daca imi permiti. Valcele este sat, nu comuna, apartine tot de voi. Ai vrut sa spui singurii care au supravietuit lotului de atunci, cei trei, sunt acum la Viitorul. Asa da. Insa te intreb si eu ceva: cati de atunci erau din Valcele si cati de prin alte parti? Daca stii acest raspuns, ca eu il stiu, gandeste-te cum incearca acestia sa se reorganizeze. Cei trei baieti, pe care de altfel ii stiu (talentati si muncitori), nu au nicio vina, insa daca Viitorul „murea”, sa fii sigur ca ar fi plecat inapoi. Sau spre alte… zari mai calde. Ca asa e viata, cu suisuri si coborasuri.
    Sper ca esti multumit, in mare, de raspunsurile mele. In totalitate nu poti fi niciodata, inteleg asta si nu te condamn. Tuturor numai bine.

  10. stanescu ionut spune:

    Imi pare deosebit de rau sa aud aceste lucruri.chiar nu-mi vine sa cred.dar asa e mereu, oamenii devotati nu sunt apreciati ci dimpotriva sunt indepartati.eu sunt acum in cipru si ma intorc pe 15 martie si chiar as fi dorit sa te contactez florine pt a-mi oferii ajutorul.nu stiu ce sa mai zic.

Lasă un răspuns

