P1240127Am promis că nu voi mai scrie de arbitrajele care sunt vizibil deranjante pentru una din echipele de pe teren, dar nu pot trece cu vederea ceea ce s-a întamplat pe stadionul „Tineretului” din Mizil,  acolo unde Viitorul a întâlnit echipa Olimpia Cireşanu, formaţie la care evoluează şi  domnul arbitru Pipelea, Georgian PIPELEA. Tuşierul din Cireşanu, recunoaşte fatul că, a arbitrat la două meciuri în care colcigenii au fost „defavorizaţi”, la Dâmbu şi Iordăcheanu, la primul meci alături de dl Safta la centru, la cea de-a doua la d-l central acasă, dar spune el ” am derogare specială să prestez în liga aceasta„. Ce derogare specială domnule tuşier, poţi avea atunci când Olimpia se situează pe locurile fruntaşe, iar tu faci parte din brigăzi care întâlnesc contracandidatele echipei la care evoluezi? Nu am vrut să insist prea mult pe acest fapt, dar am făcut introducere la prestaţia centralului Mihai VIZITIU,  dezastruoasă şi tendenţioasă în acestă partidă, în care a vrut neapărat să-şi ajute colegul, după părerea multora. Un antrenor cunoscut spune „am asistat 20 de minute în repriza a doua la această partidă, aşa ceva nu am văzut pe un teren de fotbal, pur şi simplu centralul a fluierat orice fază, numai împotriva voastră. Penalti? care penalti, jucătorul vostru a avut un umăr la umăr la 2 metri în afara careului, chiar dacă a considerat fault centralul, de ce a băgat mingia în careu?” P1240155Nu ştim nici noi, de ce prestaţia acestui arbitru a fost atât de slabă şi nu ne interesează, nu suntem noi cei care judecă arbitrajul, numai că, la finalul partidei, am vrut să le demonstrăm gazdelor noastre, faptul că nu vom tolera introducerea „jucătorilor pe fals”  în teren, chiar dacă vom cheltui bani să demonstrăm acest lucru, ceea ce s-a şi întâmplat la această întâlnire. Fac un apel către toţi antrenorii care sunt angrenaţi în fotbal, să nu mai recurgă la astfel de practici, deoarece se mint pe ei în primul rând şi îşi pierd din autoritate, valoare, toată lumea îl va arăta cu degetul, nu mai  spun că e şi foarte periculos, dacă se va întâmpla un accident nefericit, cu acel substituit. Haideţi să practicăm un fotbal curat, corect, în care cel mai bun să câştige, chiar dacă suntem într-o ligă inferioară şi se va mai greşi din partea brigăzii de arbitri. Sperăm să nu mai avem parte de asemenea „practici”, iar cei care vor binele fotbalului să ni se alăture la protestul nostru, faţă de cei care nu respectă jocul de fotbal.P1240173P1240160P1240190

Viitorul,  a condus partida încă din minutul 8, atunci când Adrian VLĂSCEANU a deschis scorul. Gazdele au egalat în minutul 27, prin Viorel FRUSINOIU, acesta a rămas singur cu portarul dintr-o fază în care jucătorul nostru Cristian CRÂNGAŞU s-a auto accidentat.  4 minute mai târziu, Robert IORGU înscrie dintr-o acţiune proprie, aducând avantajul la pauză pentru colcigeni. În repriza a doua, gazdele egalează în minutul 62 dintr-un penalti, transformat de către Cosmin FRUSINOIU. Intrarea în teren a mijlocaşului dreapta Marius FULOP, a fost inspirată, acesta înscriind în minutul 73, după o incursiune de pe partea dreaptă. Viitorul a mai trecut de câteva ori pe lângă majorarea scorului, cele mai clare momente au fost atunci când Robert IORGU trimite mingia în bară, faza de joc în care Adrian VLĂSCEANU rămâne singur cu portarul, acesta din urmă blocândui şutul, acelaşi jucător şutează perfect dintr-o lovitură liberă sub bară, golchiperul Olimpiei scoate în extremis şi salvează echipa. Cireşenii aduc egalarea în minutul 82, iar partida se încheie nedecis 3-3 pe teren, oaspeţii au contestat la final identitatea unui jucător, care s-a substituit, acesta fiind înlocuit în minutul 90 de către antrenorul său, Gheorghe JUGĂNARU.

Decizia Comisiei de disciplină a AJF Prahova, întrunită pe 6 noiembrie, a dat câştig de cauză Viitorului, aceştia câştigând la masa verde cu scorul de neprezentare 3-0. Nici nouă nu ne convin astfel de probleme rezolvate de către forul suprem de pe strada Pielari, dar vom recurge la asemenea decizii, ori de câte ori va fi nevoie, în speranţa că vom diminua astfel de practici.

P1240128Viitorul: Iulian MANOLACHE – Roberto GEORGESCU, Cristian CRÂNGAŞU accidentat min. 32 (Ionuţ MARIN), Robert COMAN (Costin DUMITRU), Alin MANOLACHE – Adrian VLĂSCEANU, Gabriel IANCU, Leonard URSEA (Marius FULOP), Costin TĂNASE – Robert IORGU, Marian STANCU accidentat min. 25 (Laurenţiu GHEORMESCU)

Au marcat: Adrian VLĂSCEANU (min. 8), Robert IORGU (min. 32), Marius FULOP (min. 73)

Antrenor: Florin PAVEL

Olimpia: Ionuţ AGURIDA – Georgian STOICA, Cristian POPESCU (contestat), Marian NICHIFOR, Georgian PIPELEA – Stelian DUMITRU, Ionuţ MIHALCEA, Viorel FRUSINOIU, Cosmin FRUSINOIU – Mihai VASILE, Florin CIOBĂNESCU

Au marcat: Viorel FRUSINOIU (min. 27), Cosmin FRUSINOIU (min. 62, 82)

Antrenor:  Gheorghe JUGĂNARU

Arbitri: centru Mihai VIZITIU

tuşă 1: Emil MATEESCU

tuşă 2: Marcel MARIN

Observator: Traian NOTARUP1240125

P1240149Mulţumim gazdelor noastre, pentru primirea deosebită şi cuvintele frumoase cu care am fost întâmpinaţi, îi vom asigura că vom face acelaşi lucru în retur, la fel cu oricare echipă care ne vor vizita. Ne pare însă rău de faptul că, fotograful echipei Marius FLOREA, a fost refuzat de jucătorii Olimpiei, pentru o poză de grup înaintea începerii partidei. Trecând peste aceste aspecte, o partidă frumoasă pentru toţi cei prezenţi la acest meci, cu ocazii de-o parte şi de alta a terenului, ţinem să remarcăm prestaţia foarte bună a celor doi jucători FRUSINOIU, care au şi marcat, Cosmin născut în 1996, Viorel 1995, doi juniori de perspectivă pentru fotbalul din zona Mizilului.

Înaintea începerii partidei, în vestiarul nostru, a fost sărbătorit şi întâmpinat cu urări de La Mulţi Ani, fundaşul nostru dreapta Robert COMAN, căruia îi dorim un parcurs cât mai bun în cariera fotbalistică, dar şi pe drumul vieţii pe care il dorim presărat cu bucurii şi împliniri.P1240110

Ultima partidă din campionat, Viitorul va întâlni ocupanta locului 6, la diferenţă de doar 4 puncte, Unirea Corlăteşti Dâmbu. Le dorim succes jucătorilor noştri, să se concentreze mult mai mult pe terenul de joc şi să câştige toate cele 3 puncte.

FORTZA VIITORUL!!!P1240139P1240189P1240184

11 responses »

  1. catalin spune:

    In primul rand felicitari ca ati ajuns pe loc de baraj, unul care nu garanteaza insa si accederea in esalonul superior, batalia din vara viitoare urmand a fi purtata in trei. Revad cu placere poze de pe arena „Tineretului” din Mizil si mai mereu imi pun intrebarea: pe cand si la Colceag, macar pe jumatate, asa ceva, d-le primar Papainog?
    Pacat ca si in acest nou sezon competitional, unele echipe inca mai recurg la fapte reprobabile, substituiri de jucatori, etc, acum cazul celor de la Olimpia Ciresanu, o palma atat pe obrazul lor, cat si al intrecerii sportive, in general. Din pacate, AJF Prahova pare sa nu fi solutionat definitiv aceasta problema din trecut, pentru ca inca mai exista mizerii si mizerabili in fotbalul prahovean, la ora actuala. Un sincer bravo conducatorilor de la AS Viitorul Colceag pentru contestatie si chiar daca nici voi si nici eu, nu suntem de acord cu castigarea punctelor la „masa verde”, uneori, acest lucru, se impune, vorba voastra, pentru eradicarea definitiva a acestor practici nesabuite.
    Viorel si Cosmin Frusinoiu (ambii echipieri in trecut la Steaua Mizil) nu mai sunt juniori, dar vad ca raman oameni extrem de importanti in angrenajul echipei la care evolueaza. Cumva, prin negocieri avansate, la iarna, pot imbraca tricoul vostru in retur? Este numai o intrebare, sper sa nu mi se urce nimeni in cap pentru asta.
    La Multi Ani si din partea mea lui Robert Coman, iar voua, tuturor, multa bafta in partida de maine (ultima a turului), cu Unirea Corlatesti Dambu.

    • lupulgalben spune:

      Multumesc Catalin pentru ca esti alaturi de noi impotriva acestor practici, spun eu josnice, sa stii ca nu ne bucura punctele castigate la masa verde, dupa cum bine ai remarcat, acele puncte nu ne tin de cald, practic ne mintim, de aceea doresc sa promovez cu echipa construita in Liga C, nu sa merg in Liga B sa fim „ciuca batailor”, sincer ne este greu cand facem contestatie deoarece costa nu mai putin de 150 ron, si doua drumuri la Ploiesti, unul luni dimineata sa platesti taxa pentru comisie, cel de-al doilea miercuri la comisie. Eu cred ca ar fi o solutie pentru stoparea acestor practici, spun eu ca este foarte simplu. Echipa care pierde contestatia, sa plateasca daune celei care castiga si Forul suprem sa le mai aplice si o amenda, garantez ca nimeni nu v-a mai folosi jucatori pe fals, dar oare se vrea acest lucru? mai stii ce am patit atunci cu Laurentiu Toma cand cei de la Targsor au venit cu jucatori de la Conpet? Sa-ti mai spun un lucru, daca ar intra in vigoare plata daunelor, eu as contesta si atunci cand voi castiga, deoarece imi doresc atat de mult ca sa se opreasca astfel de practici. La meciul acasa cu Olari, au folosit un junior de la Petrolul, juniori A, am stiut, deoarece am crescut juniori si am informatii exacte asupra acestora, jucatorii vorbesc si intre ei si sunt si colegi pe la cluburile la care evolueaza. La meciul acela, din echipa mea a cazut ca secerat Alex Paraschiv, ce se intampla cand a venit ambulanta si mi-a cerut legitimatia si nu ar fi fost el? Eu cred ca cei care practica astfel de nereguli, nu realizeaza faptul ca sunt responsabili cu libertatea pentru Doamne fereste un accident grav. S-au intamplat atat de multe pe terenurile de fotbal. De aceea ne dorim sa promovam, poate mai sus antrenorii au alta mentalitate si terenurile sunt mai bune, pentru un joc intr-adevar tacticizat, nu numai bufa. Nu am nimic cu cei de la Ciresanu sa nu se inteleaga gresit, chiar ne-au primit cu vorbe bune, gazonul impecabil, organizare la fel, jos palaria, dar haideti sa facem front comun pentru un spectacol fotbalistic, placut ochiului, iar cel care pierde chiar daca a muncit, sa fie fair-play pana la capat. Tin sa precizez ca de-acum inainte toate echipele care vor juca impotriva noastra, mi-as dori sa cunosc jucatorii de pe legitimatii inainte de inceperea partidei, stiu este urat, dar nu ma mai pot pacali singur, eu totdeauna le spun jucatorilor ca nu conteaza cu cine joci, pot sa infrunti si jucatorii Petrolului, trebuie sa castigi orice partida, dar NU SE MAI POATE, sunt bani cheltuiti si daca eu sunt corect, asa trebuie sa fie si cel cu care ma intalnesc, altfel ne desconsidera din start.
      Iti multumesc pentru gandurile bune inca o data si sper sa fac tot ce depinde de mine, ca la Colceag sa se joace un fotbal profesionist. Apropo, stii ce mi-a spus antrenorul gazdelor cand am facut contestatia? De ce nu mi-ai spus ca vrei punctele, i-am raspuns stupefiat: CE? Nu-mi venea sa cred, adica ar fi putut in vestiar sa le spuna jucatorilor, baieti astazi pierdeti?sau nu inteleg eu cum? Onoarea unde mai e? Autoritatea ta in fata jucatorilor, unde se afla? In fine inchei subiectul, nu vreau sa intru prea adanc in el, dar sunt foarte revoltat de atitudinea in primul rand al antrenorilor care iti rad in nas, cand vin cu jucatori de unde numai ei stiu. E o problema delicata, tu muncesti la antrenamente cu oamenii pe care ii ai, pentru ca nu-ti permiti plati jucatori sa vina sa joace, am jucator de la Bucuresti vine pe banii lui, iar cei de la Ploiesti vin la fel cu Roberto cu masina, nimeni nu le-a dat un leu, vin cu sufletul la echipa, dar sfidarea unor antrenori te darama psihic, de aceea cred ca cei cu care te mai contrazici pe alocuri, sunt loviti prin cuvintele dure pe care le adresezi, pentru mine e un lucru bun, sa fie cineva sa-i critice pentru ca astfel nu ar mai exista motivatia. Stii cum intra in teren inainte de inceperea partidei? Ce-o sa ne mai zica acum Catalin, le-am spus daca voi castigati acest om o sa va laude, nu are absolut nimic cu voi, cunoaste fotbal si un ochi care va studiaza inde-aproape va cunoaste mult mai bine decat unul care intra si el o data pe site si isi da cu parerea. Sunt foarte multe de discutat si sincer imi pare rau pentru comentariile din articolul trecut, chiar imi doresc sa fim uniti pentru a promova intr-o liga superioara si sunt convins ca vom reusi daca lucrurile vor fi facute cu profesionalism din partea tuturor. Si acea tribuna sper sa se construiasca pentru acei minunati suporteri, chiar merita din plin acest lucru. In rest toate cele bune, speram sa ne calificam in Cupa Romaniei in urmatorul tur, pe 17 noiembrie vom disputa al treilea tur impotriva celor de la Vadu Sapat.

  2. georgio spune:

    ne vaitam ca nu a fost penalty ???dar de ce nu zicem ca inainte de acest penalty cu 10 15 minute , a fost un hent in careu la care nu s.a dat penalty ???? toti ati sustinut ca intradevar a fost…sa fim seriosi

    • lupulgalben spune:

      Georgian, iti apreciez comentariile cu bun simt si rationale pe care le faci, de aceea iti si raspund. Sincer acela a fost un fault (presupus) in careu? de ce trebuie sa bage arbitrul mingia in suprafata de pedeapsa? iti spun eu de ce a facut-o. La o faza in care Olimpia a marcat, el deja fluierase lovitura libera, ara fi putut lasa avantaj, eu nu acuz arbitrajul ca ar fi neaparat „cumparat” departe de mine gandul asta, dar in a doua repriza sa tragi tot timpul cu echipa impotriva careia ai gresit, e foarte grav. Legea compensarii nu se face pe tot parcursul partidei! Crede-ma ca in cea de-a doua parte, cei care au vizionat meciul, daca nu af fi subiectivi, ar recunoaste faptul ca nu am fost lasati sa jucam, poate ma insel eu, dar daca spune o gramada de oameni care cunosc si fotbal … Respect cativa jucatori de la Ciresanu, cum am scris si in articol, mai ales ca Ionut Mihalcea, a evoluat sub comanda mea si il respect, un baiat cu un caracter formidabil, acum cativa ani am vrut sa fac echipa la Mizil, chiar incepusem demersurile incepand de la primar, urma sa jucam acolo cu copiii Mizilului si imprejurimi, numai ca acolo am intalnit cateva piedici pe care nu le pot relata acum, aici. Respect pentru toti cei care au reanviat fotbalul la Mizil, si atat… In rest sa auzim numai de bine!

  3. Gheorghe Juganaru spune:

    V-am crezut mult mai corect domnule antrenor.De ce nu amintiti nimic de golul anulat incorect s-au ca la primul gol a fost fault clar la PIPELEA,daca tot spuneti ca este prietenul arbitrilor?

    • lupulgalben spune:

      V-ati schimbat parerea? tocmai i-am raspuns lui Georgian despre acest lucru, arbitrul fluierase deja, trebuia sa lase faza sa continue,asta a fost si parerea mea dar daca a fluierat mai putea sa intoarca momentul? Nu am recunoscut si in timpul partidei? cand v-am spus personal ca a gresit? numai ca nu intelegeti faptul ca nu trebuie sa folosesti legea compensatiei, pana introduci mingia in poarta. Sincer, jos palaria pentru organizare, o sa vedeti ca atunci cand ne veti vizita veti fi respectati de noi, chiar daca s-a intamplat ce s-a intamplat, diferenta dintre noi este respectul fata de jocul de fotbal si adversar. Haideti sa facem un exercitiu de corectitudine, faultul sa zicem parerea mea „umar la umar”, dar spunem ca a fost fault, a fost in suprafata de pedeapsa? Astept raspunsul dumneavoastra, o sa scot palaria pentru corectitudinea raspunsului.

  4. catalin spune:

    Intru totul de acord cu tine. Bafta maine baietilor, cu o ultima victorie in acest tur, iarna va fi mult mai linistita. Se poate, clar.

  5. Gheorghe Juganaru spune:

    Faultul a fost clar in afara careului,dar nu te mai gandi la faptul ca noi am fi ”cumparat” vreodata arbitrii.Suntem prea saraci sa apelam la asa ceva si obiectivul nostru in acest an nu este promovarea ci primele 6.Sper ca la meciul retur sa pot alinia cel mai bun 11 si pe urma
    mai vorbim.Va doresc multa bafta in continuare si poate va putem ajuta maine cu un rezultat bun la Dambu.

    • lupulgalben spune:

      Jos palaria pentru sinceritate, nici macar o clipa nu m-am gandit la oferirea de foloase, nu m-am exprimat cum trebuie, am spus ca a arbitrat in compensare. La fel va doresc mult succes in meciurile viitoare. Aveti jucatori valorosi, apreciez cel mai mult folosirea in teren a juniorilor.

  6. Pipelea Georgian spune:

    Cu uimire observ subiectivitatea cu care judecati situatiile iar prin faptul ca-mi sunt “puse” vorbe-n gura:”am derogare speciala sa prestez in liga aceasta ” nu ma lasa sa fiu indiferent si sa nu-mi expun punctul de vedere. Modul in care afisati aceste cuvinte extrase din discutiile cu mine si aranjate de dumneavoastra asa cum doriti ,face sa para mai mult o lupta directa purtata de mine cu echipa pe care o antrenati decat un comentariu,o lupta inexistenta dealtfel… In prima faza va cer doar sa fiti empatic si sa priviti lucrurile din alta perspectiva! O dorinta prea mare de a face performanta in domeniul sportiv si mai exact fotbalul,pe care cu siguranta il iubiti enorm ca si multe alte persoane,nu face decat sa va impinga spre o gandire idealista si sa faceti abstractie de cea realista. Ceea ce ma face sa spun acestea este faptul ca uitati in ce liga se desfasoara aceasta activitate si cu aceasta ocazie va reamintesc , este LIGA a 6-a si mai exact ultima posibila,o liga de onoare, spun eu si nu de performanta dar totusi aveti pretentii de arbitraje perfecte. Multe echipe sustin ca si dumneavostra faptul ca de fiecare data sunt defavorizate in mod voit de catre brigada de arbitrii, asta doar cand pierd sau fac egal. De cele mai multe ori se intalneste aceasta situatie pentru ca jucatorii sunt dominati de catre adversari,isi pierd cumpatul,isi aduc reprosuri reciproce…fapte ce duc la redirectionarea atentiei catre arbitraj crezand ca-si gasesc o scuza datorita prestatiei slabe. Dureros este ca lipsa fair play-ului si profesionalismului duce la tensiuni si situatii ce cu siguranta nu-si au locul in domeniul sportiv. Faptul ca va „legati” de prestatia mea in calitate de arbitru fata de echipa dumneavostra doar imi confirma ceea ce am spus mai sus iar eu nu imi reprosez nimic. De ce? Pentru ca am luat deciziile corecte! In prima etapa ati pierdut in deplasare la AS Dambu ,echipa ce-a avut un parcurs aproape perfect in tot acest tur, cu un lot asa cum bine stiti intarit cu jucatori de la Teleajen,mult prea devreme ca cineva sa stie ce echipe isi vor face simtita prezenta in fruntea clasamentului la finalul turului incat sa ma acuzati ca am favorizat sau defavorizat pe cineva. In meciul cu cei de la Iordacheanu ati remizat si ati mentinut ulterior ca nu ati avut un joc asa cum v-ati propus. Legat de meciul direct in care sustineti ca Olimpia Ciresanu a fost favorizata de catre brigada de arbitrii datorita faptului ca-i cunosc,incercati sa va reamintiti cum ati marcat primul gol si daca eu am protestat… Va inselati crezand ca eu va stau in calea promovarii mai ales ca Olimpia este o echipa fara intentii de promovare din lipsa fondurilor, formata din jucatori foarte tineri care joaca pentru a acumula experienta si mai ales pentru spectatorii ce vin in numar destul de mare si pentru care fotbalul este o traditie. Vreau sa mai punctez faptul ca numarul de arbitrii s-a redus considerabil si abia se acopera toate meciurile si toate acestea din cauza atitudinii neadecvate,lipsei de respect si siguranta iar fara arbitrii nu se disputa meciurile. Asa ca ar trebuii sa fie mai bine apreciata meseria de arbitru indiferent de nivel. Ca provocare pentru toti cei care se considera mai buni decat cei care arbitreaza,sa experimenteze cu prima ocazie si apoi sa-si dea cu parerea despre ce inseamna sa fii arbitru. Mult succes in continuare in goana dupa promovare !

Lasă un răspuns

