Juniorii B ai Astrei Ploieşti, au câştigat cu 3-0 în faţa juniorilor Viitorului, după un meci foarte spectaculos, în care ambele echipe şi-au arătat clasa. Chiar dacă colcigenii au fost conduşi din minutul 4 al partidei şi au primit încă două goluri în ultimele 10 minute de joc, ar fi putut să egaleze de foarte multe ori, dar lipsa de experienţă şi-a spus cuvântul, iar la finalul partidei s-au recunoscut învinşi. Ca şi la echipa mare, problema portarului este una delicată, Robertino GICĂ, fiind accidentat grav şi va lipsi până la reluarea campionatului. Jucător cu abilităţi foarte bune şi cu deprinderi pentru postul de golchiper, este mijlocaşul central Ionuţ SÂRBULESCU, în prezent jocul echipei suferă la mijloc din această cauză. Sperăm ca în returul de campionat, alta va fi faţa juniorilor Viitorului, prin revenirea accidentărilor din lot.P1240107

Viitorul: Ionuţ SÂRBULESCU – Marian DUMITRU cpt, Steluş VIŞINOIU, Cristian BADEA, Robert NĂSTASE –  Eduard CRISTEA, Georgian BICLINERU, Alexandru NECHIFOR, Robert EPURE – Madalin MOISE, Eduard IORDACHE

Rezerve: Dănuţ IANCU, Ionuţ NEGREA, Nicuşor REPEZI, Andrei OPRICĂ, Alin CHIVU, Florin TUDOSE

Antrenori: Ion GICĂ, Florin PAVEL

P1240105Astra: Alex. STANCIU –  Tudor IANCU, Cristian ION, Diaconu GĂINĂ, Cristian JULA – Roberto MIHAI, Dragoş NIŢOI, Cosmin PĂTÎCHIE, Mihai RODU – Sorin DUMITRU, Marius DINU

Rezerve: Ştefan COSTACHE, Ionuţ POPA, Gabriel DUDUIANU, Alex. BRUNĂ, Marian CRISTEA, Sorin DINU

Au marcat: Cosmin PĂTÎCHIE(min. 4), Marian CRISTEA (min 70), Gabriel DUDUIANU (min 72)

Antrenor: Vasile COSAREK

Arbitri: centru Gabriel GRUIA din Brazi

tuşă 1: Mihai RADU din Valea Călugărească

tuşă 2: Emil CHIPON din Ploieşti

Echipa de seniori a Viitorului Colceag aşteaptă soluţionarea contestaţiei făcută împotriva Olimpiei Cireşanu, pentru substituirea unui jucător. Miercuri, Comisia de disciplină a Ajf Prahova, va da un verdict asupra acestui precedent. Reamintim că scorul la finalul partidei dintre Olimpia Cireşanu Şi Viitorul Colceag, de pe Stadionul Tineretului din Mizil, a fost încheiat la egalitate 3-3.

9 responses »

  1. catalin spune:

    Si comentariul partidei de la Mizil? Sa imi fie cu iertare, de data aceasta, insa nu sunt de acord cu citatul… asteptam solutionarea cazului la AJF Prahova. Consider cronica…. cronica, meciul in sine, rezultat final 3-3. Ce se va decide miercuri dupa-amiaza este o alta mancare de peste. Si nu este o scuza, este un semi-esec ceva mai greu de digerat, trebuiau luate toate cele trei puncte puse in jos, nu unul singur. Incapacitatea voastra de a va impune pe teren necesita sprijin la forul suprem prahovean??? Va bucurati ca puteti castiga la „masa verde”? Da-ti voie sa fiu in tabara cealalta a lucrurilor, sunt realist.

  2. lupulgalben spune:

    Nu avem lotul celor de la Olimpia Ciresanu, de aceea nu am scris nimic, luni am fost la Ajf sa iau lotul, foaia de joc la ora 10:00 nu a ajuns la AJF Prahova…

  3. gore spune:

    Cronicarul lu peste iar te dai in spectacol!Sa ma ierte …… care e treaba ta cum castiga AS.COLCEAG?Iti este cumva ciuda ca AS.COLCEAG este pe locul 2 si se bate la promovare?

  4. catalin spune:

    Gore, cumva mie mi-ai raspuns?

  5. gore spune:

    SA TE VAD ACUM CE MAI COMENTEZI DL.CRONICAR CAND AS.COLCEAG A TRECUT PE LOCUL 2 SI SE APROPIE DE UN LIDER DUBIOS.SA VEDEM MAI SUSTII CA DAMBU SI CIRESANU FAC LEGEA IN SERIA MIZIL LIGA C.CE NU INTELEG EU PERSONAL ESTE CE AI CU ACEASTA ECHIPA TI-A FACUT VREUN RAU CINEVA DE LA COLCEAG SI ACUM VREI SA TE RAZBUNI PRIN ACESTE COMENTARII ABSURDE.

  6. catalin spune:

    Bai „Gore din Chitila”, rabdarea si bunul meu simt au o limita. Nu am vrut sa iti raspund, pe principiul „prostul nu e prost destul pana nu e si fudul”, insa tu intreci orice limita a imaginatiei mele. Stiu cine esti, am fost informat, faci Ploiestiul de ras, ca pe cei din Colceag, prin tine sau prin „apropiatii” tai, deja i-ai facut. Eu la nivelul tau atat de jos nu ma voi cobori niciodata, retine aspectul. Nici eu nu sunt in varful piramidei, dar tu sa respiri aerul tare al inaltimilor, nu vei reusi in viata ta, prin comportamentul tau golanesc. Te pun „barosanii” sa imi raspunzi? Nu au demnitate sa o faca ei?
    Baiatului asta Giorgio, care a punctat cateva randuri mai sus, ii dau dreptate, este civilizat, cu bun simt, tot respectul meu. Pe tine vreau sa te intreb ceva, cand am venit la Colceag, la voi, la meci, cu Targsorul Vechi, sezonul trecut, de ce nu ai avut tupeu sa vorbesti deschis cu mine, cum au facut-o mai toti, dupa joc? M-am certat eu atunci cu cineva? Bolnavule psihic, ai vazut tu undeva in lumea asta mare, tribuna cu numele cuiva? Daca reuseati sa ridicati una, iti ceream tie, mai nesimtitule, ca aceasta sa imi poarte numele, cum ai afirmat atunci??? Nu iti este putin rusine, ca sunt atatia ani intre tine si mine, plus multe alte diferente? Toata lumea de la Colceag, de la primar, conducere pana la oamenii de ordine, apreciaza parerile mele, niciodata nu am influentat pe cineva de acolo negativ si tu mi te adresezi cu apelativul „cronicarul lu peste”? Pai nici limba romana nu o stii bai analfabetule, din cate observ. Era un punct de vedere personal, despre un meci care trebuia musai castigat si nu s-a intamplat asa. Iar chestia asta cu comisiile eu nu o agreez, atata tot. Ce ai sarit asa ars de butelie? Cand m-am dat eu in spectacol, mai neispravitule? Sa imi fie mie ciuda ca Viitorul a ajuns pe pozitii fruntase in serie? Este o mandrie asta pentru mine, creier de aluna. Daca tu crezi ca eu as avea ceva cu aceasta echipa, mai bine ti-ai lua bocceluta si te-ai duce pe carari de munte, dupa fructe de padure, poate asa faci si tu un ban cinstit, ca in rest numai umbra pamantului. Atat tu, cat si cel care te pune sa imi raspunzi la anumite comentarii, pe motiv ca „nu le are cu scrisul la calculator”, cum mi s-a transmis, luati-va de mana. Ai mare grija ce vorbesti de aici inainte la adresa mea, ca sunt la un pas in spatele tau, permanent. Orice miscare gresita facuta de acum incolo, iti spun sincer, te va costa cat nu te astepti tu. Celor din Colceag, multa sanatate si succes in ultima etapa de campionat. Hai Viitorul. Si nu sunt fals, retine aspectul. Cat despre tine, „ploiestean cu orgoliu, dar fara vreun statut anume ori palmares”, sa iti dea bunul Dumnezeu mintea de pe urma, desi ma indoiesc teribil.

  7. gore spune:

    BV nu ma asteptam la asa comentariu din partea unui cronicar desavarsit sau mai bine zis unui taran basit.hai pa si …………………………………….

    • lupulgalben spune:

      Fac un apel catre toţi cititorii noştri, să nu mai folosească cuvinte jignitoare, deoarece mă puneţi în situaţia de a nu mai aproba acele comentarii, menţionez că nu am mai făcut asta până acum, deoarece acest site este necenzurat şi liber pentru toate opiniile. Vă mulţumesc pentru înţelegere!

Lasă un răspuns

