Ultima etapă, ultima redută pierdută de colcigeni în fața propriilor spectatori care, au venit în număr mare să-și susțină echipa ce trece printr-o perioadă foarte grea, respect pentru oaspeții noștri deoarece s-au prezentat la această partidă cu gândul la victorie, chiar dacă în liga noastră, câteva formații au desconsiderat competitia și nu au m-ai făcut deplasarea din etapa finală. P1210618

Am dorit să nu m-ai scriu despre ce s-a întâmplat în această partidă nebună, în care olărenii s-au impus clar cu scorul de 4-2, însă din respect pentru cei care ne urmăresc, voi face un ultim comentariu, rugăm pe cei care se pricep mai bine la fotbal, să susțină acești copii, care vor evolua pentru Viitorul.

P1210687Ultima achiziție făcută de colcigeni săptămâna trecută, este fundașul ploieștean născut în 1990, având înălțime de 1,92 cm, a cochetat cu fotbalul de mic, făcându-și junioratul la F.C. Petrolul, se numește Robert MIHALACHE cel care a fost integralist în partida de duminică, după ce a participat și s-a integrat cu brio în lot, la antrenamentele echipei, dinaintea meciului. Absențe nepermise la această ultimă etapă din partea jucătorilor noștri, neprofesionalismul de care au dat dovadă, vor fi sancționate drastic. La reunirea lotului, peste două săptămâni când antrenorul care va veni va prelua frâiele echipei, se vor comunica măsurile ce au fost luate atât celor care au lipsit dar și celor care au primit cartonașe roșii, lăsându-și echipa în inferioritate la greu, demonstrând suporterilor, cât de „cocoși” sunt ei în teren. Acești „fotbaliști” nu numai că și-au desconsiderat colegii de echipă, dar și antrenorul arătându-i cât respect îi poartă.P1210627

Încep această casetă tehnică a meciului, anunțându-i pe cei care nu au știut  faptul că, la această partidă observator a fost renumitul Virgil DRIDEA, fotbalistul Petrolului dar și antrenor,  care este o legendă vie pentru fotbalul prahovean, nu putem să nu reamintim golul din corner executat cu boltă, fără greșeală împotriva Rapidului în martie  1966, gol ce a decis câștigarea titlului de campioană. Sunt multe de spus despre jucătorii din trecut ai Petrolului, cei care iși dădeau viața pe terenul de joc, pentru ai face fericiți în primul rând pe suporteri. P1210700Suporteri înfocați sunt și la Colceag, fanii tineri au venit la finalul partidei și le-au cerut autografe jucătorilor noștri pe tricouri, pe brațe imagini emoționante care ar trebui să-i miște măcar puțin și să le trezească spiritul de luptă pe care îl avem fiecare dintre noi.P1210696

P1210618Brigada de arbitri: la centru Ionuț GHEORGHE  din Păulești, ajutat la cele două tușe de: Ștefan DOBRE din Mizil și Sergiu RISTEA din Ploiești

Viitorul: Iulian MANOLACHE – Roberto GEORGESCU cpt, Cristian CRÂNGAȘU, Andrei CHIVU, Robert MIHALACHE – Nicolae GAVRILĂ ( Marian STANCU), Marius FULOP ( Costin DUMITRU), Gabriel IANCU, Cătălin FLOREA ( Costin TĂNASE)  – Laurențiu GHEORMESCU, Marian DUMITRU ( Răzvan NEACȘU)P1210620

 Au marcat: Cristian CRÂNGAȘU ( min. 34), Gabriel IANCU ( min. 42)

Cartonaș roșu: L. GHEORMESCU ( min. 83)

Antrenor: Florin PAVEL

P1210621Speranța: Marian STANCIU- Mădălin PANAIT, Alin MIHAI, Alex PANDELACHE, Alex DUMITRU – Georgian IONIȚĂ, Andrei RAICU, George GÂRLĂ, Vasile GHEORGHE – Robert OPREA, Valentin ȘTEFAN.

Au marcat: G. IONIȚĂ (min. 5), M. STANCIU (min. 36, penalty), G. GÂRLĂ (min. 78), V. GHEORGHE ( min. 80)

Antrenor: Constantin ION

Câștigătorul tombolei la această partidă, de fapt este o câștigătoare, Alexandra STAN căreia i s-a înmânat fanionul echipei și o fotografie pe site-ul nostru. Mulțumim tuturor celor 10 participanți și le dorim noroc la următoarele extrageri.P1210677

 “Ziua în care vei fi responsabil și nu vei mai găsi scuze, aceea este ziua startului care te va purta spre succes” – O.J. Simpson P1210629

Născut în 1995 Gabriel IANCU,  jucător ce și-a făcut junioratul la A.S. Colceag, descoperit de antrenorul prezent al echipei mari, atunci antrenorul juniorilor cu care a avut rezultate remarcabile, a fost premiat pentru creșterea valorică de la meci la meci dar și pentru jucătorul numărul 1 din meciul de la Mizil.P1210605

Va urma o perioada scurtă de vacanță de maxim 14 zile după care, ne vom reuni pentru perioada de pregătire premergătoare vitoarei ediții de campionat.P1210662

Locul 7 în această ediție de campionat nu ne mulțumește, chiar dacă suntem nou înființați, dar pentru valoarea lotului cât și a celor care-i conduc, este o clasare realistă. Atât s-a putut, speranța cu care vom începe noul stagiu, dar și noile achiziții vor crește nivelul fotbalului din această localitate. P1210698

Mulțumim tuturor celor care au fost alături de noi, atât la bine cât și la rău, celor care ne critică dar ne și adresează cuvinte de laudă, tuturor celor din străinătate care ne vizitează site-ul zi de zi, sperăm ca pe viitor să nu le creem atâtea  dezamăgiri ca în această ediție de campionat.P1210699

Articol scris de: Florin PAVEL

16 responses »

  1. Sorel spune:

    Asta este Florin, atat s-a putut.Viitorul a reusit sa termine prima repriza la egalitate dar nu si-a tinut ritmul in cea de-a doua repriza. Daca unii jucatori ar fi fost punctuali si ar fi venit la timp poate alta era soarta meciului, dar nu-i nimic, asta ne va face sa luam masuri drastice.doar cei care vor sa joace fotbal cu adevarat o va face.trebuiesc facute schimbarile necesare pentru urmatorul sezon pentru a multumi publicul care a venit in numar mare la meciuri sa sustina Viitorul.unii jucatori va trebui sa inteleaga ce au de facut,adica sa joace fotbal, nu sa raspunda provocarilor si sa injure, sa scuipe sau sa sara la bataie pe teren.
    Felicitari lui Robert Mihalache pentru decizia pe care a luat-o de a veni la Viitorul si pentru integrarea cu brio pe care a facut-o.
    Le urez jucatorilor Viitorului vacanta placuta si odihna placuta, atat fizica cat si mintala, pentru noul sezon in care va trebui doar sa joace fotbal pe teren, atat…
    Se putea si un loc mai sus, dar sezonul viitor trebuie sa prindem un loc pe podium.
    Hai Viitorul Colceag!

  2. Robert Mihalache spune:

    Aceasta infrangere NU trebuie sa ne intristeze, sa ne desparta, ci trebuie sa ne faca constienti ca mai avem mult de recuperat in ceea ce priveste conditia fizica, asezarea in teren, organizarea echipei. In acest sezon, fiind primul an, echipa este pe un loc realist 7. Ne vom intari si vom spala rusinea adusa propriilor suporteri prin infrangerile suferite. Incercati sa motivati echipa pentru ca practicam acest sport din placere si nu pentru bani. Vrem sa formam o echipa mai buna pentru sezonul urmator si avem nevoie de sprijinul motivational al fiecaruia prin orice mijloc.

  3. catalin spune:

    Salutare tuturor. Final de campionat. Locul 7. Al doilea sau al treilea atac al seriei, 76 de goluri marcate, BUN. Antepenultimul loc la aparare, nu mai putin de… 79 (!!!) de goluri primite, INADMISIBIL. Insa, vorba lui Florin, pentru o echipa nou-infiintata, atat s-a putut in sezonul competitional 2012-2013. Nu este o tragedie. Insa, odata cu revenirea din „vacanta”, lucrurile trebuie clar puse la punct, din absolut toate punctele de vedere: sponsori, obiective, conducere, antrenori, lot. Ca in prezent, nu se mai poate.
    Despre meciul din ultima etapa, cu Speranta Olari, nu pot afirma multe, ca si asa am fost luat in colimator de unii ori altii, care mi-au sugerat, indirect, ca daca nu asist la o partida, nu imi pot da cu parerea. Asa este. Totusi, am de facut doua precizari, o intrebare si cateva cuvinte de lauda. Respect, stima si consideratie pt domnul Virgil Dridea, un monstru sacru al fotbalului prahovean si chiar romanesc. Atentie la doi dintre jucatorii Sperantei Olari, am primit recomandari bune despre ei, in aceasta vara incercati sa ii aduceti la Colceag, daca puteti. Este vorba despre talentatii mijlocasi Georgian IONITA si George GARLA, care va pot ajuta foarte mult in „noul proiect” al stagiunii 2013-2014. Intrebarea se refera la Laurentiu, de ce a luat „rosu” pe final? Iar cuvintele de lauda sunt la adresa a doua persoane. Prima, care este o reprezentanta a sexului frumos, mai precis castigatoarea concursului vostru, Alexandra STAN. O fata deosebita, care atrage atentia prin frumusete si eleganta nu poate sta la un meci al Viitorului Colceag, in opinia mea, decat pe scaun, in noua tribuna ce va fi ridicata, sper, cat de curand. Si, retineti ceva, fratilor. Am sa stau pe capul Primariei din localitate pana am sa vad cu ochii mei tribuna, scaunele, acoperisul si un mic sector rezervat „oficialitatilor”. Luati legatura, in paralel, daca puteti, cu cei de la Salciile, care demareaza un nou proiect de stadion in aceasta vara, va iesi ceva superb acolo.
    Aaaaaaa, era sa uit. Imi place Gabi Iancu, mi se pare „fotbalist”, fara sa diminuez meritele celorlati. Bafta multa in continuare, de la mic la mare. Vreau sa fiu, in continuare, daca se poate, prietenul, nicidecum dusmanul vostru.

  4. DEL PIERO spune:

    SORELE,CATALINE CE AVETI FRATILOR VOI IN COMUN CU FOTBALUL SI CU AS.COLCEAG NU AVETI ALTA TREABA DECAT CRITICI SI RECOMANDARI CUM AR FI SA SE ADUCA FOTBALISTI LA ACEASTA ECHIPA DE CE AS.COLCEAG NU ARE JUCATORI DE VALOARE ESTE UNA DIN INTREBARILE MELE.SORELE AI PRINS ARIPI CAM REPEDE LA ECHIPA DESI TU NU AI CHIAR NICI O TREABA CU ACEST FENOMEN AI AJUNS SA SPUI CA IEI MASURI DRASTICE CE INSEAMNA ATITUDINEA ACEASTA IN SANUL ECHIPEI SUNA MAI DEGRABA A AMENINTARE.IAR DUMNEAVOASTRA DOMNULE CATALIN POT SA VA SPUN CA INAINTE SA JIGNITI UN SPORTIV CUM M-ATI FACUT PRAF PE MINE INTR-UN ARTICOL AR TREBUI SA TERMINATI CU ABERATIILE DE ACEST GEN DE CRONICAR CA APARETI CU REPORTAJE DOAR PENTRU PUBLICITATE.CE DORITI SA SE RIDICE TRIBUNA LA COLCEAG SI SA I SE DEA NUMELE D-VOASTRA SAU ALTCEVA DACA TOT VA LAUDATI CU ACTIVITATEA SI PERFORMANTELE CRONICARE FOTBALISTICE DE CE NU VA ALATURATI ECHIPEI ASA SA CRITICAM PE ORICINE CA A JUCAT UN MECI MAI SLAB STIM DAR DACA NE-AM PUNE GHETELE UNII IN PICIOARE NICI NU STIU SA STEA IN ELE SAU SA DEA CU PICIORUL IN MINGE DAR LA COMENTAT DESPRE ALTII SUNT PRIMII.ASA CA BAIETI LASATI VRAJEALA SI PUNETI MANA PE TREABA DACA INTREADEVAR DORITI SA FACETI CEVA PENTRU ACEASTA ECHIPA NU CUM AU FACUT ALTII CARE AU INDEPARTAT DE ECHIPA JUCATORI BAIETI CARE ODATA MAI DEMULT SI-AU DAT APROAPE SI VIATA PENTRU ACEASTA ECHIPA CARE NU VA MURI NICIODATA.ALTCEVA CE SA SPUN VACANTA PLACUTA SI VA ASIGUR CA IN SEZONUL VIITOR EU CEL CARE AM SCRIS ACEST COMENTARIU SI PE CARE DOMNUL CRONICAR CATALIN SI ALTI OAMENI DE FOTBAL M-AU EXECUTAT SA SPUN ASA PRIN DECLARATIILE LOR O SA-I FAC IN NECAZ ALATURI DE COECHIPIERII MEI SI O SA NE BATEM LA PROMOVARE DIN PRIMA PANA IN ULTIMA SECUNDA A VIITORULUI SEZON.

    • Sorel spune:

      Asa sa faci Adi, sa vii langa echipa si sa lupti pentru promovare.si cu masurile drastice, sincer sunt unii jucatori care nu isi dau sufletul pe teren cum ai facut-o tu,nu vrei sa ai coechipieri care sa te ajute?acesta este un sport de echipa si de unul singur nu poti face nimic.Nu mai critica pe unii ori altii, de exemplu pe Catalin, stai linistit ca el nu are interes sa i se dea numele lui sau altceva, el vrea doar sa vada o baza sportiva frumoasa in zona din care se trage, nu ai vrea si u ca suporterii tai care vin sa te sustina sa aibe unde sa stea? daca erai in ultimul timp langa echipa nu ai fi criticat.trebue sa facem echipa sa mearga, nu sa fim ciuma batai.
      Vacanta placuta si un sezon cat mai buna va doresc tuturor jucatorilor!

  5. catalin spune:

    Domnule Vlasceanu, pentru tot ce ati facut pana in prezent la Viitorul Colceag, respect. Insa pentru toate tampeniile care le mai postati uneori aici, pe site, RUSINE. Nu am nimic in comun cu fotbalul? Ei afla ca sunt in „fenomen” inca din clasa a cincea, dar nu vreau sa lungesc subiectul, cauti in materialele anterioare si citesti ce am scris acolo, odata, daca esti interesat. Si, ca fapt divers, iertati-ma ca va spun asta, sunt mult peste dvs. Nu este musai sa ma credeti.
    Cu ce v-am jignit eu pe dvs? Am fost informat ca v-ati gasit echipa si nu veti mai veni la Colceag, atata tot, in rest nu imi amintesc. Cand si in ce fel v-am facut „praf”? Macar reamintiti-mi. In opinia dvs, aberez pe acest site? Nu sunt numai cronicar, ci am si o alta functie in fotbalul prahovean, poate nu esti bine informat, insa nu este o tragedie. Imi fac publicitate? Hai ca deja ati reusit sa ma enervati. Publicitate printr-o echipa de ultimul esalon judetean? Chiar credeti ca am nevoie de publicitate? Haideti intr-o zi, oarecare, cand aveti timp, sa ne intalnim cu 30 de persoane din sfera fotbalului prahovean, poate chiar si national, sa vedem pe cine recunosc ei dintre noi doi, vreti? Asta cu numele meu tribunei, dati-mi voie sa cred ca ati scris fara creier, fie-mi cu iertare. Ati vazut dvs in Romania sau in lume o tribuna de fotbal cu numele cuiva? Un stadion, o arena sportiva, da, dar deja la voi se numeste „C-tin Stan”. Nu pot sa cred ca ati putut scrie asa ceva. Altul, in afara mea, stiti ce v-ar fi sugerat dupa lecturarea acestei fraze? Sa va faceti un control psihiatric. Eu nu, ca sunt un alt gen de persoana.
    M-am laudat eu cu performante cronicare? Sunteti incredibil si chiar ati reusit, pe acesta cale, sa stricati orice relatie de prietenie cu mine. Nu numai azi, cat si pe viitor. Si o sa va convingeti de asta. A critica pe cineva cand greseste, daca este adevarat, este ceva constructiv. Nu poate curge numai miere in fotbalul nostru, mai ales la acest nivel. Stiti dvs cate meciuri vad eu pe saptamana? Minim trei. Si am ce vedea, credeti-ma.
    Mai mult decat am facut pana in prezent, cel putin momentan, nu pot face pentru Viitorul Colceag. pe viitor, nu se stie, insa.
    Vreti sa tragem zece suturi la poarta, impreuna, sa vedem care da mai multe goluri, va tine? Ca tot sustineti ca nu am incaltat niciodata ghete de fotbal. Dar nu cred ca are sens, pentru ca, efectiv, nu vreau sa mai am niciun fel de tangenta cu dvs, de azi inainte. Mie nu aveti dreptul sa imi spuneti… lasati vrajeala, ca eu nu vrajesc pe nimeni. iar acest jargon de cartier, pastrati-l pt dvs, in spatele blocului din Bucuresti in care locuiti. Chiar daca o sa va mire, eu locuiesc intr-o zona mult mai civilizata. Sau, mai precis, ma invart intr-o lume mult mai civilizata, mai inalta si elevata. Strangeti-va voi, vechii, impreuna cu noii, care vreti, faceti ce vreti, jucati cum puteti, promovati de pe primul loc in Liga B, apoi in Liga A si asa mai departe. La asa oameni, am luat decizia, ferma de aceasta data, sa nu mai postez pe acest site niciun fel de comentariu, pozitiv ori negativ. M-am saturat, pe bune. Bafta multa tuturor. Cu respect, Catalin.

    • Sorel spune:

      Catalin, nu trebuie sa te superi pe noi, in special pe Florin ca el scrie articolele aici.lasa vorbele altora deoparte, unii stiu foarte bine sa critice si posibil ca la mine s-a referit ca nu am incaltat ghetele, corect, daca nu am jucat fotbal asta nu insemna ca nu poti intelege fotbalul, am jucat handbal (in liceu) .nu sunt antrenor, sunt organiazator dar fotbalul il poti intelege ca este sport de echipa cum este si handbalul.in plus am fost la toate meciurile de cand Adi nu mai este la echipa si am vazut cum evolueaza jucatorii.degeaba unii sunt foarte talentati si au vointa daca nu sunt ajutati de ceilalti.unii ar trebui sa inteleaga ca acesta este un sport de echipa nu individual.
      Tot respectul pentru tine Catalin, sper sa nu fii tat de suparat si sa mai scrii la noi pe site.
      Numai bine. te asteptam la noi la baza sa vorbim.

  6. del piero spune:

    CHIAR NU STIU CE SA MAI ZIC DAR VA SPUN SINCER CA MA CONFUNDATI CU VLASCEANU.IMI CER SCUZE SINCERE DACA AM GRESIT CU CEVA IN FATA DOMNULUI CATALIN SI IN FATA DOMNULUI SOREL.ALTCEVA VACANTA PLACUTA SI CHIAR NU INTELEG CE AVETI CU BAIATUL ASTA VLASCEANU MAI ALES DOMNUL CATALIN E A LUAT FOC CA DANSUL E CUNOSCUT DE TOT JUDETUL CHIAR MA BUCUR DAR VA SCRIU SINCER CA NU ,,SFAK,,CUM IL CUNOSC PRIETENII E CEL CARE SCRIE ASA CEVA SI CA SA FIU EXPLICIT AM JUCAT SI JOC LA ACEASTA ECHIPA SI DOMNULE CATALIN CHIAR O SA NE INTALNIM INTR-O BUNA ZI SI O SA AFLI CINE SUNT.ATAT AM AVUT DE SPUS RESTUL VINE DE LA SINE SI NU MAI CREDETI CEVA PANA NU VEDETI CU OCHII DUMNEAVOASTRA.

    • lupulgalben spune:

      Am dorit sa nu mai scriu, am fost la un pas sa cedez la ultima etapa, oricum nu sunt 100% pentru, a mai ramane la aceasta echipa. In alta ordine de idei, oamenii te judeca daca vrei sa faci ceva bun pentru ei, chiar daca nu-ti iese din prima, cei care critica nu au rabdare, cred ca e ceva normal sa-ti pierzi timpul gratis pentru activitatile acestei miscari fotbalistice, aici la Colceag sunt foarte putini oameni care, pun suflet in ceea ce fac, totul este luat in deradere, sustin ca le apartin tot ce ai construit pentru comuna, asa este de altfel, dar sa arunci cu noroi si sa nu recunosti orice initiativa pozitiva, sau sa judeci oamenii care vor binele acestei miscari care s-a nascut din dorinta celor care vor sa iesim din anonimat, nu-mi ramane decat un gust amar din partea celor care vor sa destabilizeze aceasta grupare. Sa-i luam pe rand:
      1 Sorel, chiar daca nu a jucat fotbal, este unul dintre cei care ajuta neconditionat, aceasta grupare, voluntariatul domnilor, greu dai de el in aceasta comuna, care de altfel este si comuna mea. Este un ajutor destoinic pe care ne bazam, care nu da inapoi la nici macar o activitate intreprinsa de Viitorul Colceag, chiar daca are ca fiecare problemele lui, sa va mai spun ceva? Nu lucreaza deocamdata si a renuntat sa plece in Grecia, deoarece ne-a spus ca nu poate sa lase neterminat sau cel putin stabil, proiectul de la Colceag. De asemenea oameni are nevoie Colceagul, tineri luptatori care nu doresc decat binele comunitatii.
      2. Am ajuns si la contestatul de dv.”Catalin”. Pentru mine personal este domnul Catalin, cel care de la ideea infiintarii acestei miscari fotbalistice, ne-a sustinut la fel neconditionat, a stiut sa ma ambitioneze, vocabularul bogat al dansului, ne-a demonstrat ca, un limbaj adecvat iti ridica valoarea ca om, ne arata ca este scolit, nu este un oarecare ce posteaza la noi pe site. Nu se fereste sa spuna lucrurilor pe nume, altfel am pica in neprofesionalism, daca am persista in greseli, este ochiul care critica constructiv dar si lauda lucrurile bune de la aceasta echipa. Nu stiu cine este Del Piero, dar daca este Vlasceanu, tin sa-i amintesc ca este singurul jucator pe care Catalin l-a sustinut din primul moment, mi-a spus ca are valoare si nu trebuie sa plece, dar eu nu am vrut sa intervin asupra fostului antrenor pentru ca nu mi se pare corect sa te bagi peste ideile unui tehnician. Nu spun ca nu mi-a parut rau de asemenea pierdere, dar doresc sa facem totul cu responsabilitate, fara sa pasam vina de la unul la altul, fiecare sa fie responsabil pentru deciziile luate.
      Revin la idee si va spun ca dl. Catalin, pentru mine face parte din aceasta suflare sportiva, care s-a nascut in comuna noastra, faptele sale cat si atitudinea, mi-au intarit convingerea ca este unul dintre cei care au pus o caramida de temelie la Viitorul Colceag. Numai daca va uitati la articolele scrise de mine, a comentat la fiecare in parte, a facut o analiza a jocului chiar daca nu a fost la meci, din scrierile mele, chiar daca eu nu i-am pus toate datele concrete la dispozitie. Este pe primul loc de la infiintarea site-ului in 2008 la comentarii publicate, in numar de 169, ce altceva trebuie sa va mai pun la dispozitie sa intelegeti ca nu doreste raul echipei. In privinta tribunei, il voi sustine in aceasta idee chiar daca nu prea avem din partea autoritatilor girul ca se va face, dar ideea in sine este una mai mult decat salutara, nu e pacat cum bine spunea in articolul precedent, cum poate sta o doamna respectabila sa asiste la un meci in picioare sau pe bicicleta, de altfel acesti oameni mai in varsta care au problemele lor medicale dar tot vin sa asiste la un meci al echipei lor dragi, si pentru voi tinerii comunei sa vedeti o partida de la inaltime, sa apreciati sau nu o asezare in teren a jucatorilor, sunt multe de spus, eu insa il rog pe dl. Catalin sa se gandeasca totusi daca este bine sa cedeze la criticile aduse. Va spun ca eu sunt cel mai criticat, chiar daca imi asum raspunderea, dar despre mine nu vreau sa vorbesc. Vacanta de doua saptamani, e posibil sa se prelungeasca cu cateva zile, deoarece se va tine o sedinta cu toti cei implicati in acest proiect, pentru a se analiza din nou propunerea celor de la Valcelele, de a fuziona cu cei de la Colceag. Va rugam pe aceasta cale sa va spuneti parerea, pentru a putea lua o decizie favorabila, pentru ca fotbalul sa nu piara din Colceag. Va multumesc!!!
      Cu stima si respect tuturor celor care sunt alaturi de noi,
      Florin Pavel

      • Sorel spune:

        Stiu Florin ca a fost foarte greu acest sfarsit de campionat, au fost multe probleme dar nu trebuie sa cedezi. cu cate probleme ne-am confruntat in ultimult timp , cate critici ni s-au adus asta ar trebuie sa ne faca mai puternici.nu trebuie sa cedam: DOAR CEI CARE LUPTA PANA LA CAPAT VOR IESI INVINGATORI., cate afirmatii ni s-au adus de genul: „ca avem un interes material”, doar cei care nu dau 2 lei pe un bilet la echipa si au o functie in administratia publica pot spune asta,. la ei o MUNCA VOLUTARA = BANI,eeee ar trebui sa inteleaga ca nu este asa.dar daca o privim din alt punct de vedere asa este ,Munca voluntara = Bani scosi din buzunar pentru alergaturi… dar unii nu vor sa inteleaga ca muncim pentru iesirea din anonimat, desi ar fi trebuit sa o faca alte persoane o facem noi si in loc de Respect primim Critici.
        Totul se construieste in timp, trebuie sa avem rabdare. si vom avea si vor veni si rezultatele…
        Speram ca din toamna sa scapam de problemele pe care le-am avut in acest retur ,sa mearga echipa bine, sa aibe rezultate bune si sa venim numai cu articole care sa ii incante si sa ii multumeasca pe toti vizitatorii site-ului nostru.
        Asa sa ne ajute Dumnezeu!
        Hai Viitorul Colceag!

    • Sorel spune:

      Nu trebuie sa-ti ceri scuze , dar nu mai critica inainte sa cunosti unele persoane.ti-ar placea sa joci la o echipa care nu prea merge, sa ai colegi care nu te ajuta si tu sa-ti dai sufletul pe teren? dak echipa nu are rezulatete unora le pica fff greu ca pun suflet la aceasta echipa si ceea ce fac, fac cu si de drag, nu o fac din interes cum spun altii,ca daca era din interes nu ne mai interesau rezultatele si nu mai statea Florin cate 2-3 zile suparat dupa o infrangere.deci intelege ca d’aia si trebuiesc facute unele schimbari si nu mai critica inainte sa vezi ceea ce se intampla la echipa.si pe Catalin nu il cunosti, este un om deosebit si el vrea doar sa ajute Viitorul, nu are alt interes cum ai spus-o tu si chiar are cunostinte in fotbal si vede ceea ce se intampla in joc.trebuie sa ne asumam si laudele si criticile.

  7. catalin spune:

    AJF Prahova a stabilit programul jocurilor de baraj pentru accederea in Liga B judeteana. Fata in fata, cel mai probabil pe arena „Matizol” din Ploiesti (varianta de rezerva fiind arena „Prahova”, de langa Hipodrom-ul ploiestean), se vor afla ocupantele pozitiilor doi din fiecare serie, astfel: Progresul Puchenii Mosneni (Seria „Teritoriu”), Soimii Apostolache (Seria „Slanic”) si Progresul Boldesti Gradistea (Seria „Mizil”). Meciurile se vor juca in zilele de 22, 26 si 29 iunie, dupa urmatorul program:
    Progresul Puchenii Mosneni-Progresul Boldesti Gradistea, sambata 22 iunie, cu incepere de la ora 11:00.
    Soimii Apostolache-Progresul Puchenii Mosneni, miercuri 26 iunie, ora 18:00.
    Progresul Boldesti Gradistea-Soimii Apostolache, sambata 29 iunie, ora 11:00.
    Cele trei grupari vor suporta jumatate din cheltuielile de organizare: baremul de arbitraj, baremul pentru observatori si asistenta medicala. Se va juca in sistem campionat, fiecare cu fiecare, iar echipa care va obtine cele mai multe puncte, la final, va accede in Liga B PH.
    Si, ca o remarca suplimentara, cele mai mari sanse de accedere in esalonul imediat superior le are Progresul Puchenii Mosneni, arena cea mai bine pusa la punct o au cei din Apostolache, in timp ce Progresul Boldesti Gradistea se poate lauda cu cea mai redusa medie de varsta a jucatorilor. Bafta celor trei.
    Miercuri seara, liderul Ligii A Prahova, CSM Campina, a obtinut la baraj (arena „Municipal” Slobozia) promovarea in Liga a III-a a fotbalului romanesc, zdrobind campioana judetului Buzau, Vointa Lanuri cu scorul de 6-0. In urma acestei victorii, formatia clasata pe locul XV in Liga A PH (si care astepta cu sufletul la gura deznodamantul final), Caraimanul Busteni, si-a pastrat locul in esalon. Au retrogradat Vointa Vadu Parului, Bradetul Stefesti si CS Ceptura. Din Liga B au obtinut promovarea CS Cornu, AS Valenii de Munte, Rapid Salciile si Fortuna II Brazi (ultima dintre acestea nedorind insa sa participe la acest nivel, urmand sa cedeze locul unei alte formatii interesate).

  8. tol spune:

    florin parerea mea e ca se face o mare greseala dak viitorul va fuziona ku cei de la valcele ptr ce ? eu aiki nu vad rostul .dak d_l primar vrea asta de ce a mai defiintat atunci acea echipa ? ptr k akum sa strice tot ce sa construit la colceag ? pute_ti sa nu luati in considerare aceste vb da iti spun k jukatorii nu vor fi de acord ptr 2 3 jukatori sa striki o echipa frumoasa cum ai format la colceag nu se merita crede_ma aceasta decizia de a aduke unii jukatori de la valcele e decizia conducerii

    • lupulgalben spune:

      Imi pare bine ca ti-ai expus punctul de vedere, rog pe toti cei care sunt alaturi de echipa, de asemenea sa-si spuna parerea, decizia finala va fi atunci cand ne vom intruni, la reunirea lotului cand se va face sedinta generala. Astept in continuare opinii, pentru a se contrui un lot puternic.

  9. catalin spune:

    Sambata dimineata, cu incepere de la ora 11:00, arena „Matizol” din Ploiesti a fost gazda primului meci de baraj pentru accederea in Liga B Prahova. Fata in fata s-au aflat Progresul Puchenii Mosneni (locul II, Liga C, Seria „Teritoriu”) si Progresul Boldesti Gradistea (locul II, Liga C, Seria „Mizil”). La capatul unei dispute destul de echilibrate, cu dese rasturnari de scor, castig de cauza au avut fotbalistii din Pucheni, cu scorul de 3-2, care au devenit, astfel, principalii favoriti la esalonul superior. Au arbitrat Ovidiu Oprea (centru), ajutat la cele doua tuse de Valentin Dumitru si Ionel Gheonea.
    Urmatoarea partida este programata miercuri 26 iunie, ora 18:00, intre Soimii Apostolache (locul II, Liga C, Seria „Slanic”) si Progresul Puchenii Mosneni. Ultima partida va avea loc sambata 29 iunie, ora 18:00, Progresul Boldesti Gradistea-Soimii Apostolache. De mentionat ca toate aceste partide sunt gazduite de arena „Matizol”.

  10. catalin spune:

    In solidaritate cu victimele accidentului rutier din Muntenegru, dar mai ales ca astazi a fost decretata zi de doliu national, AJF Prahova a amanat al doilea meci de baraj pentru promovarea in Liga B. Acesta urma sa se dispute pe arena „Matizol” din Ploiesti intre Soimii Apostolache si Progr. Puchenii Mosneni, de la ora 18:00. El a fost reprogramat pentru sambata, ora 11:00. Ultima partida, cea dintre Progresul Boldesti Gradistea si Soimii Apostolache, se va desfasura martea viitoare (2 iulie), ora 18:00, de asemeni pe arena mentionata.
    In proportie de 90%, formatia Rapid Mizil va fuziona cu CS Ceptura (de unde va prelua cativa tineri si talentati fotbalisti), urmand a evolua in noua stagiune competitionala in Liga B Prahova, pe arena „Tineretului”. Cateva dintre adversarele Viitorului Colceag nu se vor mai inscrie in noua editie de campionat, semne de intrebare, in acest moment, ridicand Vointa Calugareni, Tineretul Balta Doamnei si Avantul II Iordacheanu, iar in eventualitatea ratarii barajului de promovare, tot mai multe voci sunt de parere ca cele doua grupari din Boldesti Gradistea, Progresul si Avantul vor comasa un singur nucleu de jucatori pentru editia de campionat 2013-2014.
    Din zona, singura echipa care si-ar fi exprimat acordul sa se inscrie in campionat este cea reprezentand localitatea Baba Ana, momentan discutandu-se intens la noua sa titulatura.

Lasă un răspuns

