Evenimentele importante din această săptămână, cât și antrenamentele făcute cu o intensitate crescută, i-a motivat  pe jucătorii colcigeni, de a câștiga meciul de duminică, împotriva celor de la A.S. Dâmbu. Unul din evenimentele importante de le Colceag a fost sărbătorirea d-lui Dinu Petre, reprezentând firma Stadin Forest. P1200424 Acestui domn, Viitorul Colceag îi urează „LA MULȚI ANI” și promisiunea că îi va purta respect pentru toate lucrurile mărețe pe care le-a făcut în favoarea aceastei echipe. De asemenea, victoria promisă în vestiar înainte de începerea partidei, îi este dedicată în totalitate din partea jucătorilor, iar din partea antrenorului Vili Georgescu cadoul făcut este fanionul echipei, o diplomă de recunoaștere pentru ajutorul acordat și un trofeu personalizat cu numele echipei noastre.

P1200411Cu o zi înainte, înainte de începerea antrenamentului, lotul colcigenilor a participat la o acțiune importantă de plantare a pomilor pe raza comunei, mai exact la Inotești. Dl. primar Gabriel Papainog a inițiat această acțiune, echipa noastră a răspuns cu promptitudine în frunte cu antrenorul și Ionuț Soare noul venit alături de staful Viitorului.

În ziua meciului, Florin Pavel le face o surpriză motivantă tuturor celor angrenați la această asociație, pentru a face performanță la Colceag, P1200405prin realizarea unui clip de prezentare a fenomenului fotbalistic ce a luat amploare în această zonă. Încă un gest important pentru motivarea individuală a jucătorilor, a fost implementat de antrenorul Vili Georgescu din acest moment, premierea celui mai bun jucător al meciului din echipa noastră, cu un trofeu și o medalie inscripționate cu „numărul 1” și numele echipei. Noi le dorim tuturor componenților acestui lot, să obțină acest minunat trofeu și să-l pună în vitrina proprie, la loc de cinste. Jucătorul care a dat tonul petrecerii încă din prima repriză, înscriind de 4 ori până la pauză, a fost Constantin Sorin TĂNASE cu o evoluție de excepție, care cu ajutorul tuturor coechipierilor a strălucit în această partidă.P1200464

În min. 4 Colceagul deschide scorul prin Costin Tănase, oaspeții egalând 10 minute mai târziu, cu un lob peste portarul Ionuț Minea printr-o execuție de finețe, de către Mădălin Georgescu. Până la pauză Viitorul mai înscrie de 3 ori prin același atacant, gazdele impunându-se cu un joc excelent. După pauză, mijlocașul dreapta Marius Fulop în min. 50 înscrie printr-un șut violent după o acțiune luată pe cont propriu de pe partea sa. Până la fluierul de final, Răzvan Neacșu își mai trece numele pe lista marcatorilor în min.58.P1200448

Viitorul: Ionuț MINEA(Iulian MANOLACHE intră în min.25) – Marian DUMITRU, Roberto GEORGESCU, Cristian CRÂNGAȘU, Gabriel IANCU – Alin MANOLACHE cpt, Nicolae GAVRILĂ(Costin DUMITRU intră în min. 65), Marius FULOP, Andrei CHIVU – Răzvan NEACȘU(Marius IANCU intră în min.68), Costi TĂNASE (Marian STANCU intră în min. 72)

Antrenor: Vili GEORGESCU

A.S. Dâmbu: Vasiliu VASILE – Petre CRIVĂȚ, Octavian MUSCALU, George ROȘU, Florin IANCU – Marian Rotariu, P1200447Adrian SCARLAT, Alex. ILIE, Cristian POPA – Mădălin GEORGESCU, Alex. RAHOVEANU

Antrenor: Ionuț IANCU

P1200442

Arbitri: Mihai SAFTA (Iordăcheanu)

Cristian LEFTER (Urlați)

Ionuț NEDELCU (Iordăcheanu)

 Observator: Laurențiu BERCIU (Ploiești)

Marcatori: – gazde: Costin TĂNASE (4, 33, 35, 40), Marius FULOP (min. 50), Răzvan NEACȘU (min. 58).

– oaspeți: Mădălin GEORGESCU (min.14)

Scor final: Viitorul Colceag – A.S. Dâmbu 6-1

P1200428

Un singur lucru nu se va schimba : vom continua să învingem.”  David Beckham

FORTZA COLCEAG!!!P1200443P1200444P1200487P1200476P1200412

P1200444

7 responses »

  1. lupulgalben spune:

    Bebică, poți să stai cu mâinile la spate pe rândul de jos? Ți-a fost greu?

  2. catalin spune:

    In sfarsit, dupa o lunga perioada de „seceta”, a iesit soarele la Colceag. Atat la propriu, cat si la figurat. Ma hotarasem dupa cele 20 de minute jalnice de la Pantazi sa nu mai postez nimic pe acest site. Am sa va spun si de ce. Am avut (cu parere de rau, inca mai am) impresia ca fotbalul la Colceag a devenit o afacere. A unora. Sau altora, ma rog. Nu inteleg cum doi oameni de talia numitilor Dinu Petre (Stadin Forest) si Georgica Nitu (patronul restaurantului Caraiman din Ploiesti, om cu „greutate” de ani si ani, extrem de potent financiar si influent) nu sunt in stare sa acorde 100 sau 50 de roni jucatorului numarul unu al echipei! Repet, cel putin pentru mine, este o mare enigma. Astfel s-ar produce o concurenta acerba care sa fie cel mai bun din teren, nu credeti? In fine, nu este problema mea.
    In paralel, respect pentru o baza sportiva de calitate, un gazon bunicel, vestiare la fel, in ton laudativ, echipament care da bine la imagine, comparativ cu „imbracamintea” celor de la Dambu, cu jambiere multicolore. L-am remarcat din poze, totusi, la oaspeti, pe prietenul meu, Tavi Muscalu (trecut pe la multe echipe de esalon superior, Matizol, Teleajen, Petrotrans, Dero), un fotbalist si un om deosebit, reactivat la o varsta la care altii s-au cam lasat de fotbal. Respect Tavi pentru tot ce ai facut si inca mai faci pentru fotbalul judetean, sincer.
    Felicitari pentru victorie, una la scor, care spune totul. Tineti-o tot asa, daca este posibil. Apropo, unde este Vlasceanu, cumva a fost „executat” de catre conducere, din cate se zvoneste prin „targ”?

  3. VILI spune:

    Prietene nu am vrut vreodata sa-ti raspund deoarece nici nu as vrea sa te cunosc vreodata personal insa imi calc pe inima si iti raspund pentru prima si ultima oara.In primul rand esti un om plin de ura,de invidie si chiar dusmanos,sincer nu-ti sta bine.De altfel imi place ca esti bine documentat, insa de recunoscut meritele unui om in general le recunosti doar oamenilor pe care tu tii alegi insa cei care merita cu adevarat ca tu sa le recunosti din merite domnule prieten Catalin din pacate ii ocolesti.
    Este adevarat nu cunosti caracterul unui om fara sa-l cunosti personal insa am curajul sa-ti spun sincer si fara sa gresesc AI UN CARACTER JALNIC dar ce sa mai vorbim INFECT. ADIO DOMNULE PRIETEN CATALIN. simplu VILI

  4. catalin spune:

    Ups, ce avem noi aici? Pai hai sa o luam in ordine, DRAGA DOMNULE PRIETEN VILI. Cu fotbalul devenit afacere este STRICT PROBLEMA MEA si daca am o parere, o am, nu trebuie sa cer voie nimanui ce si cum sa gandesc. Sunt un apropiat al fenomenului fotbalistic prahovean de peste 25 de ani si crede-ma pe cuvant ca am vazut multe la viata mea. Chiar si pe tine jucand. Insa, stupoare, nu prea pot fi inselat, de felul meu. Si cam ce intuiesc, din timp, in proportie de 80%, asa se intampla. Insa totul se vede, firesc, ulterior, nicidecum din prima. Asadar, celor care nu sunt in asentiment cu mine, le pot spune numai atat: putintica rabdare.
    Ura, invidie, dusmanie. Pe tine? Pe echipa Colceagului sau pe cine imi vars acest venin, fii mai explicit, ca nu am inteles deloc. Raman totusi neconsolat ca ai spus ca este prima si ultima data cand imi raspunzi. Pacat. Afla de la mine ca nu am niciun interes ascuns, te inseli. Daca as purta dusmanie sau ura, cum spui tu, as face-o la nivel inalt, nu la nivelul la care se afla in prezent Colceagul, nu crezi? Insa nu sunt genul. Mersi pentru cuvintele tale frumoase ca sunt documentat, pai chiar sunt, sa stii si asta zi de zi, sa nu te indoiesti. Recunosc meritele celor care muncesc cinstit, fac ceva bun pentru sportul romanesc, in general, insa prietenii mi-i aleg singur. Te-am denigrat eu cu ceva? Nu ti-am recunoscut eu meritele, Vili? Curios ca te-ai simtit lezat. In fine…. Poate am inteles eu eronat. Eu faceam numai referire la o posibila premiere a jucatorilor in bani si am sugerat o suma care poate (in opinia mea) fi pusa in joc. Atat si nimic mai mult.
    Vili, nu iti trebuie curaj sa imi spui in fata ce gandesti despre mine. Totusi, eu nu am facut niciun moment referire la tine, nu inteleg de unde supararea ta. Este de ajuns ca te cunosc eu, si ca fotbalist, si ca vatman pe tramvai, etc. Nu este musai sa ma cunosti si tu. Daca tu consideri ca am un CARACTER JALNIC si INFECT, ca si in cazul meu, este strict parerea ta si nu trebuie sa ceri nimanui voie ce si cum sa gandesti. Nu iti pot spune, momentan, decat atat: MULTMESC. Cand ai timp vorbeste cu Florin si mai afla cate ceva despre JALNICUL si INFECTUL tau interlocutor, poate el are cat de cat o parere ceva mai lumeasca despre mine. Bafta multa in continuare. Dupa cum observi, nu ti-am raspuns la provocari, pentru ca sunt o persoana cu bun simt. Nu este musai sa crezi.

  5. VILI spune:

    Imi calc pe inima si iti raspund,fi barbat vreau sa ne cunoastem personal,unde vrei tu la Colceag sau oriunde in tara asta.Dupa care eu imi voi cere iertare daca am gresit cu ceva.Astept ora,ziua,luna,anul cand doresti cu adevarat sa ne cunoastem.Poti sa ma contactezi chiar la numarul de telefon 0724275657.Iar daca ai curajul asta deja te iubesc si te stimez anticipat.Simplu VILI

  6. lupulgalben spune:

    DOMNILOR PRIETENI, simt nevoia sa intervin, eu discutiile acestea mi le-as dori constructive pentru VIITORUL COLCEAG, apreciez toate comentariile pro si contra, altfel nu s-ar construi nimic bun, nu se poate face nimic fara ochiul care critica dar si cel care lauda, altfel nu ar exista ambitie. Recunosc divergentele de opinie pe care le am uneori cu Catalin, de altfel constructive, dar nu pot sa nu apreciez profesionalismul cu care se lucreaza in acest moment la Colceag, asta datorita „simplului Vili”, eu insa imi doresc sa facem front comun toti cei care dorim BINELE acestei nou infiintate echipe.
    Catalin, o sa-ti raspund pe rand la toate enigmele, deoarece timpul nu mi-a permis acest lucru.
    1. Dl Vili, a venit la aceasta echipa, deoarece cum spune dansul, i-a placut cum a fost primit baiatul sau, ambianta din cadrul colectivului pe care l-a urmarit la cateva meciuri din tur, iar la prima sedinta din retur,adica la reunirea lotului, s-a oferit sa ajute echipa fara vreo pretentie financiara. Cum putea ajuta echipa? De comun acord ne-am hotarat sa-i acordam functia de antrenor principal deoarece, cunoscandu-i calitatile deosebite, am considerat ca acest post i se potriveste cel mai bine. Stiind ce inseamna aceasta responsabilitate, toate deciziile privind lotul echipei, pregatirea jucatorilor etc, ii apartin, deoarece e singurul caruia i se va putea reprosa sau lauda rezultatul, esti de acord cu mine? Asadar, de la numirea in functia de antrenor, la aceasta grupare sportiva, a adus numai lucruri bune, recunosc ca fara fortarea autoritatilor de catre acest domn, care a muncit cot la cot cu mine si cu prieteni de-ai dumnealui, nu s-ar fi adus baza la acest stadiu, in care se afla acum.
    2. Despre ce vorbim atunci cand afirmi, ca fotbalul a devenit o afacere la Colceag? Poti numi afacere cand acest domn, a bagat pana acum cateva zeci de milioane la aceasta echipa. E adevarat ca alergam din toate puterile dupa sponsori, pentru ca ceea ce se doreste la Viitorul, este un proiect mult mai amplu, dar acest lucru ti-l pot lasa ca enigma, pentru ca este intr-un stadiu de inceput, iar pana nu ia o forma, nu se discuta. Da, am fost la domnul patron de la Caraiman, sincer, nu-l cunosc a fost prima oara cand am fost la dumnealui pentru ca e prieten cu antrenorul, nu am pomenit nimic de dansul ca ar fi sponsorul nostru,pentru ca nu e asa, ni l-am dori. Singurul sponsor care a avut curajul sa ajute o echipa nou infiintata, chiar in ultima liga, este domnul PETRE DINU, cel care reprezinta firma Stadin Forest, ne-a cumparat un echipament si ne-a ajutat cum a putut dumnealui. Jos palaria in fata acestui DOMN, pe care promit ca nu-l vom dezamagi cum de altfel nici pe tine, pentru ca cei care ne ajuta, o sa le recunoastem meritele.
    3. La lot vor veni jucatori si vor pleca foarte multi in perioada ce va urma, deoarece fara antrenamente nu se face performanta, oricat de bun s-ar considera, aici numai antrenorul va decide cine va veni, pentru ca nimeni nu este „executat „din lot. Daca te uitai la lotul echipei, au renuntat la functia de antrenor secund, Dragos Acsinte, iar jucatorii care au „fost executati”, pur si simplu nu au mai venit. Adrian Vlasceanu, a dorit sa plece deoarece ne-a spus ca si-a gasit echipa, fara sa faca antrenament, eu il inteleg pentru ca de la Bucuresti sa-ti platesti singur drumurile, este un efort foarte mare. Din aceasta cauza i-am dat drumul fara nici o pretentie, unde e afacerea? Ne-am dori cum spui tu sa „vindem” un tanar jucator la o echipa de top, pentru a dezvolta alti jucatori tineri din aceasta comuna, dar va mai dura acest lucru.
    Cel mai mult apreciez, in general oamenii care nu sunt „ranchiunosi”, chiar daca avem pareri uneori diferite, eu mi-am substras esenta, ideea in sine, m-am intrebat ce nu merge bine la echipa de ce suntem criticati? Imediat am luat masuri, din acest punct de vedere si am incercat din toate puterile mele, sa repar erorile de la aceasta grupare.
    Pun punct acestui comentariu, sper eu clarificativ, deocamdata tot nu am timpul necesar pentru astfel de comentarii, deoarece suntem ocupati pana peste cap, cu problemele stricte ale echipei.
    Multumesc pentru intelegere, si sper ca de astazi inainte, sa fim cu totii, uniti pentru aceasta cauza nobila care se numeste „jocul de fotbal”
    Cu stima si respect,
    Florin Pavel

  7. catalin spune:

    Frumos comentariu, Florine, sincer. Sunt 100% de acord cu tine. Vom face front comun si de aici inainte, insa cand am sa spun ceva, fie chiar si negativ, sa fii convins ca am sa va spun. Asta nu echivaleaza deloc cu termenii de JALNIC si INFECT. REPET, sugerasem alocarea unor prime de joc pentru fotbalistul cel mai bun colcigean al etapei, de aici a plecat toata discutia. O poate face d-l Nitu, de la Caraiman, daca vrea, bineinteles. NIMIC MAI MULT. Atragerea de sponsori este extrem de benefica, recunosc, dar sa dea bunul Dzeu sa ma insel in privinta unor mici suspiciuni ale mele. Este posibil sa ma insel, absolut.
    Am sa iti raspund si tie, Vili, ultima data, de data aceasta. La amenintari gen ORA, ZIUA, LUNA, ANUL nu raspund tot cu amenintari. Se pare ca nu ai inteles ca am mult bun simt. Problema este ca, in momentul de fata, CHIAR NU VREAU SA MA INTALNESC CU TINE. Si crede-ma ca este mult mai bine asa. Asta nu inseamna ca nu as fi barbat, de aici inainte gandeste-te bine inainte sa scrii ceva, este singura mea rugaminte la tine. dar sper sa mi-o respecti. Mersi mult si bafta la Colceag in tot ceea ce faci.

Lasă un răspuns

