A venit și ziua mult așteptată, de către toți componenții lotului Viitorul Colceag. Este acel moment important din noul an, când reunirea se va produce pe terenul propriu, pentru a se lămuri unele probleme din turul de campionat, corectarea lor, alcătuirea lotului pentru returul ce va urma, posibilitatea de a atrage un sponsor sau donații din partea comercianților din comună, pentru a se rezolva problema banilor la echipă.O problemă importantă ce se va dezbate și care bineânțeles va fi supusă la vot, este dorința unora de a face front comun cu Ng Steaua Vâlcelele, pentru a rămâne o singură echipă

în comună pentru nu  a mai exista adversități. Doleanța celor din satul alăturat, este de a întregi lotul nostru cu 3-4 jucători de la ei pentru ca echipa lor să se retragă.

P1190309

Așadar, vă propunem tuturor să comentați acest lucru, dacă sunteți de acord sau nu, dar și motivele care vă susțin punctul de vedere și vă promitem că vom ține cont de părerea majorității.

Simt nevoia să împărtășesc avantajele și dezavantajele înainte de a vă da părerea pe care o considerăm foarte prețioasă. Un avantaj ar fi posibilitatea primăriei de a acorda mai mult sprijin financiar echipei și să ne aducem aminte că la ultimul meci au fost prezenți doar 11 jucători, ceea ce ar însemna o întărire a lotului. Dezavantajul ar fi că probabil,  jucători din actualul lot al nostru, nu ar fi de acord și ar renunța la echipă, nu știm cine sunt acei fotbaliști dar vom pune în balanță acest lucru și vom analiza cazul. Reamintim că vom ține cont de părerile tuturor și vom lua decizia cea mai bună pentru a fi cel mai bine pentru VIITORUL COLCEAG.P1190113

O altă problemă  pe care o avem pe ordinea de zi ar fi aceea de a reânființa măcar o grupă de copii și juniori din acest retur de campionat. Eu m-am gândit la cei născuți în 1998 și mai mici, deoarece am avea de la portar până la atacant, jucători ce au evoluat în campionatele județene și totodată sunt mai aproape de vârsta la care pot face pasul către seniori.dsc_0071[1]

Ziua se va încheia cu amical acasă la ora 11.00 împotriva celor de la Știința Albești, echipă ce evoluează într-un eșalon superior Liga B Prahova. Prezența va fi obligatorie, la ora 09.00 pe terenul echipei noastre.

Totodată, îi urăm La Mulți Ani unui fost junior de-al nostru, Adrian Simion din Inotești, care a plecat acum câțiva ani la Astra, astăzi împlinește 18 ani, frumoasa vârstă a majoratului, noi nu putem decât să-i dorim succes în viață , în cariera fotbalistică și să nu uite echipa la care a fost format.

Prima echipa de juniori ai AS COLCEAG

Prima echipa de juniori ai AS COLCEAG

5 responses »

  1. catalin spune:

    Salutare fratilor. Din capul locului fac precizarea, extrem de necesara, ca tot ce scriu astazi reprezinta o parere strict personala. Ca veti incerca sa procedati asemeni cum gandesc eu ori nu, este problema voastra, cu siguranta nu voi avea de ce sa ma supar.
    Asadar, sa le iau intr-o anumita ordine:
    1. Buna reunirea lotului pe aceasta data de 20 ianuarie a anului curent. La fel de bun, poate chiar mai bun, este amicalul cu Stiinta Albesti, adversar de esalon superior, din care se pot trage multe concluzii.
    2. Firesc, de bun augur este si discutarea problemelor din tur, bune ori rele, corectarea celor din urma, dar cel mai important este atragerea de fonduri pe plan local, o sugestie in acest sens fiind postata de catre mine anterior, prin posibilul sprijin al Primariei si al comerciantilor din zona, exact cum se procedeaza in multe comune prahovene la ora actuala.
    3. NU SUNT de acord cu eventuala fuziune dintre NG Steaua Valcele si Viitorul Colceag, chiar daca imi voi atrage numeroase critici pe aceasta tema. Si am sa mentionez de ce sunt unul dintre oponentii acestui proiect care, in opinia mea, nu va duce la nimic bun. In decembrie, la sediul AJF PH, odata cu sanctiunile disciplinare dictate impotriva celor de la NG Steaua, au inceput certurile intre ei. Ca unii sunt vinovati iar restul nu, ca unii vin la meciuri, altii nu, ca asa nu se mai poate, etc. Din atare considerente, la o saptamana dupa, oficiali ai celor din satul vecin au reaparut la AJF (constienti ca actele de indisciplina la echipa lor vor continua, oricat de mult si-ar dori unii sa nu fie asa, cu alte cuvinte la prima abatere disciplinara, fie ea minora, NG Steaua urmand a fi exclusa din campionat iar ei, INTERVAL DE TREI ANI, nu se vor putea transfera la nicio alta grupare patronata de catre AJF PH)) pentru a se interesa de o posibila fuziune, din retur, cu Viitorul Colceag. Mai precis un eventual transfer a 6 (sase) jucatori catre gruparea colcigeana. Au discutat cu doi oficiali ai AJF PH, care i-au sfatuit ca daca vor fi seriosi si nu vor intra in clinciuri cu ceilalti fotbalisti ai Viitorului, treaba va fi ok. De unde cunosc acest aspect? Am fost de fata la peste jumatate dintre discutii! Iar acum parerea mea. Dati-mi voie, domnilor jucatori de la NG Steaua Valcele sa ma indoiesc de seriozitatea dvs. Nu stricati treburile si la casa vecina, unde este in plina formare o echipa tanara, de perspectiva, cu numeroase valori pe plan local. Daca aveti demnitate, ramaneti la Valcele, jucati fotbal acolo in continuare, lasand la o parte actele de indisciplina. Iar dvs, domnilor de la Viitorul Colceag, faceti o mare grseala daca primiti in lotul pt retur acei sase „derbedei”, dintre care trei au avut chiar carnetele suspendate de AJF PH pt indisciplina. Nu, Viitorul nu are nevoie de acestia sub nicio forma. Tineretului trebuie sa i se acorde o sansa de afirmare, este o munca asidua, care trebuie musai continuata in liniste. Acum dvs faceti cum doriti de cuviinta.
    4. Perfecta reinfiintarea grupei 98 si mai mici, ei reprezinta viitorul VIITORULUI. Daca nu se pleaca de jos, greu se ajunge sus. La acest capitol votez pro din start. In paralel, discutati serios pe aceasta tema cu Gabi Papainog, plus alocarea de fonduri suplimentare pentru efectuarea, in aceasta iarna, a trei-patru transferuri utile. Exclus de la NG Steaua Valcele, nu vreau sa postez pe acest site cuvintele jignitoare care au fost adresate gruparii Viitorul la ultima lor vizita la AJF PH.
    5. Ma bucur mult pt Adi Simion, La Multi Ani si din partea mea si sa fie un exemplu pentru ceilalti tineri componenti ai lotului colcigean. Cam atat am avut de spus pe ziua de azi, va multumesc din suflet pt rabdarea acordata lecturarii acestor randuri si bafta multa cu Albestiul, va tin pumnii.

    • lupulgalben spune:

      Ok Cătălin, îmi cer scuze că nu am precizat, că ideea găsirii finanţelor în grădina proprie, este ideea ta, ţin să fac unele precizări. Acum ceva timp am plecat cu „cerşitul”, la toate magazinele locale, ştii cât am strâns? aproape 50 de lei, promisiuni, sau reproşuri că” mai bine dăm la o mănăstire decât pentru fotbal”, au concepţii foarte „primitive” aceşti patroni. Ce să spun, ca o firmă să de-a o parte din impozit pentru echipă, este greşit, buticurile cum le spun eu afacerilor de familie, nu pot sponsoriza o activitate daca nu au minim 5 angajaţi şi cifra de afaceri peste 20000 euro. Sunt foarte bine informat, chiar de la un contabil foarte bun. Rămâne la latitudinea patronilor, care ţi-am spus cum ne tratează, parcă am cerşi…Da, sunt de acord mai există câteva firme care se încadrează în acele condiţii pentru a ne sponsoriza, dar noi nu putem face nimic decât să-i spunem d-lui primar să ne ajute, sunt multe de spus dar mai bine în altă împrejurare. Trebuie să luăm nişte decizii foarte importante, mai ales în implicarea oficialilor comunei pentru că fotbalul este ambasadorul cel mai important pentru o comunitate.
      In privinţa fuziunii, eu sunt rezervat deoarece eu voi pleca dacă se va înfăptui acest lucru. Am pus sub tapet avantajele şi dezavantajele dar vreau să fiu imparţial în ceea ce priveşte acest lucru, poate că d-l primar îşi doreşte acest lucru, îi vine mai uşor, sau poate câţiva jucători sunt pro iar ceilalţi contra. Majoritatea învinge, ţi-am spus părerea mea, acum o ştiu toţi cei care ne urmăresc iar dacă se ia această decizie, eu o să-mi văd de treabă. Îţi mulţumesc pentru părerea ta, o să împărtăşesc aceste doleanţe ale tale, eu sincer te consider un real ajutor pentru echipă.
      O să văd duminică ce se va întâmpla, dacă voi pleca de la această echipă, sper să am ajutorul părinţilor celor mici şi voi reînfiinţa juniorii cu care am avut atîtea satisfacţii. La adunarea generală din decembrie, aproape că îmi veneau lacrimile când d-l prof. Băltăţeanu, mi-a spus” cum nea Florine, nu ai tu juniori să te baţi cu aştia de la oraş?, ţi-ai ales să-i aduni pe-ăştia din cârciumi şi să laşi copii?” Sincer nu veneam la echipă, dar prin insistenţele d-lui primar mi-am călcat pe inimă, cu gândul să-i readuc pe foştii mei juniori pe linia de plutire, pentru faptul că după ce m-am lăsat în 2011 de antrenat, s-a desfiinţat SFEC. Cel mai mult am suferit pentru copii din cauză că eu i-am crescut cu o mentalitate şi nu am putut să îi duc pe toţi acolo unde tind ei. Un junior evoluează mai sus în afară de Simion la o echipă mare, e vorba de Dobre Mihai Claudel 1996 la Petrolul Ploieşti, mai aveam câţiva care meritau de departe să joace acolo sus dar e vorba şi de mentalitatea părinţilor, unii îşi doresc să înveţe decât să joace fotbal iar alţii care pot juca nu au bani…eu sper să nu fie viitorul sumbru pentru VIITORUL, din 2005 am tot luptat, nu ştiu dacă o să mai pot, dar sincer îţi mulţumesc pentru faptul că eşti aproape de noi…Pe lîngă juniori avem cîţiva seniori de toată isprava ţn lot, pentru ei, pentru copii şi pentru VOI cei care ne susţineţi vom lupta sa ne facem cunoscuţi…

  2. UNITI PENTRU VIITORUL...... spune:

    Daca ne uitam in trecut s-a mai facut o fuziune cu ei si nu a iesit nimic bun,la acest nivel o echipa de fotbal are nevoie de jucatori care vin sa joace din placere cu sufletul deschis.VIITORUL COLCEAG NU ARE NEVOIE DE „MERCENARI”.Mult succes in tot ceea ce faceti si astept cu nerabdare ziua in care ma voi alatura acestei echipe minunate.

  3. catalin spune:

    Du munca in continuare, nu te lasa coplesit de dusmani si ganduri negre, nu da satisfactie unora care nu merita mai nimic pe pamantul asta mare. Copiii si tinerii sunt ai Colceagului, ei sunt mandria de viitor a comunei. Odata cu posibila ta plecare, ucizi si sperantele lor, te-ai gandit la asta? Nu poti fi las. Nu-i lasa pe cei din Valcele sa iti rada in nas. Victoria nu poate fi de partea lor pentru ca nu merita. Au inceput un razboi, sa il continue singuri. Vedeti-va de bucataria interna cum stii tu mai bine si cum ai facut-o pana acum, cu pricepere si perseverenta si eu iti garantez ca se vor vedea curand roadele muncii tale. Este sfatul meu bun si prietenesc. Tuturor numai de bine.

  4. doar petrolul spune:

    parerea mea e sa nu se faca niki o fuziune ptr k s_a mai facut odata si nu a iesit nimik bun asa k aceasta echipa sa fie asa kum afost pana akum nu are dc sa primeask in echipa :mercenari: patr k atunci cand s_au intalnit aceste echipe in campionat si cupa nu a iesit nimik bum nu are niki un rost sa se faca fuziune ptr k pers 2 3 jukatori cati o sa luati de la ei ptr sa se strike toata echipa viitorului am jucat la akeasta echipa si stiu ce spun dak nu eram eu poate ce_i de la valcele nu aveau echipa si florin stie f bine

Lasă un răspuns

