Cel de-al doilea junior, pe care vi-l prezentăm în această săptămână, i se mai spune „Piki” , deoarece tatăl său, fost fotbalist este cunoscut sub acest pseudonim. Locuieşte în Inoteşti, chiar lângă şcoală, acolo unde a început să cocheteze cu balonul rotund, pe terenul din spatele clădirilor.juniori 1994 A fost descoperit în 2006 decembrie, atunci când pe terenul din Colceag a avut loc o preselecţie de copii şi juniori, pentru înfiinţarea unei grupe de juniori la As Colceag, echipă care a participat pentru prima dată în istorie la „Cupa Moş Crăciun” ediţia a IV-a, organizată de AJF Prahova pe teren redus, în sală. Această cupă a devenit o tradiţie pentru fotbalul juvenil prahovean, meritul acestui fapt atribuindu-se d-lui profesor Băltăţeanu Viorel, cel care se ocupă de organizarea tuturor competiţiilor de copii şi juniori din judeţul nostru.

Cel mai mic de statură(foto rândul de jos), din cei selecţionaţi, dar cu o inimă imensă în toate acţiunile ce se petreceau pe terenul unde se desfăşura un meci şcoală, pentru a le fi descoperite aptitudinile de joc. A fost schimbat pe toate posturile posibile, făcându-se remarcat pentru viteza, îndemânarea, rezistenţa şi forţa sa (V.I.R.F). A participat la cele două ediţii de cupă IV şi V, la Sala Sporturilor din Ploieşti, la Cupa Hagi, a obţinut locul IV cu juniorii ’94, în cadrul „Cupa Sărbătorile de Paşte” Şirna, a fost prezent cu lotul de juniori la un turneu organizat de FC Petrolul, pe stadionul Vega, evoluază împotriva celor de la FC Naţional scor 2-2, FC Braşov 1-3. Participă la toate ediţiile de campionat din cadrul juniorilor, în perioada 2006-2010 îmbracă tricoul echipei galben-albastre al Colceagului, urmează evoluţia ascendentă pentru Şcoala de Fotbal Emil Costea (ŞFEC), din 2012 se alătură echipei Viitorul Colceag, pentru că el spune „pe viitor îmi doresc în comună să se facă o echipă mare de fotbal„. „Acest lucru nu se poate împlini,” adaugă el, pentru că doreşte” să se facă antrenamente, să rămână la echipă doar fotbalişti care joacă de plăcere şi îşi văd de treaba lor„.

P1190309În actuala ediţie de campionat îşi înscrie numele pe lista marcatorilor de 7 ori, chiar dacă datorită lipsei jucătorilor pentru alcătuirea primului unsprezece, evoluează şi pe alte posturi decît cel de atacant.

Este născut pe 10 august 1995, la Ploieşti, în prezent este elev la Grupul Şcolar de Transporturi Ploieşti, echipa sa preferată este Petrolul Ploieşti, îi plac filmele de comedie, sportul pe care îl mai practică în diferite ocazii este tenisul de masă iar plimbările pe faleza Mării Negre îi priesc foarte mult. Sunt multe de spus pentru a caracteriza acest junior, dar cum spune el  „nu mă interesează decît să joc fotbal şi să ajung la o echipă mare„. Simplitatea sa şi determinarea cu care intră în teren,  îl face să fie apreciat, nu numai de proprii colegi şi antrenor dar şi de cei care ne vizitează echipa.

gheormescuLa fel ca tuturor componenţilor lotului Viitorul Colceag, nu-i dorim decât să-şi îndeplinească toate dorinţele şi pe plan fotbalistic să urce cât mai sus, să ne facă mândri că a fost descoperit, crescut la noi şi a evoluat pentru comuna noastră.

3 responses »

  1. catalin spune:

    Nu-l cunosc pe acest baiat talentat, insa il stiu pe tatal sau, Piki sr, o persoana de isprava, din satul bunicilor mei. Imi amintesc ca, o data, pe terenul din Inotesti, la o „miuta”, taica-su era necajit ca nu poate fi creata o echipa competitiva, bataioasa, in zona. Pai cu cine, cu alde Turtoi si altii? Bine ca acum a reinviat traditia de pe vremuri la Colceag, sunt doar cativa km si acesti baieti tineri din Inotesti parcurg lejer drumul pe jos. Problemele grave sunt lipsa banilor si a mijlocului de transport pt deplasari. Poate se sesiseaza si Gabi Papainog, care a fost in clasa cu unul din verii mei, in frumoasa-mi copilarie petrecuta pe acele melaguri. Laure, alaturi de Iancu si ceilalti tineri de perspectiva ai comunei, du munca tatalui pe mai departe, dar in primul rand gandeste-te la tine, poti face saltul mai sus. Prima data prin echipa Viitorului, a doua oara prin fortele-ti proprii. Ai talent, muncesti mult, din cate am inteles, ai toata viata in fata si eu iti tin pumnii sa iti indeplinesti visele la care tintesti. Pe bunicul meu il chema Zaharia, poate tatal tau l-a cunoscut. Bafta multa in activitatea ta fotbalistica, nu insela asteptarile celor avizi de fotbal si daca veti ramane pe viitor tot mai putini, sa fiti siguri ca sunteti exact aceia care ati meritat sa ramaneti. Pas… mercenariatului. Sa auzim numai bine, am sa vin si eu sa va vad la un meci in retur, acasa, desi programul meu este destul de stresant, vad eu cum am sa fac, pana la urma.

  2. lupulgalben spune:

    ne pare bine catalin ca iti aducem aminte cu drag de vremurile in care copilareai in Inotesti, insa imi pare rau ca nu am langa mine oameni ca si tine care intr-adevar sunt dedicati trup si suflet acestui fenomen frumos care este „fotbalul”, sunt insa dezamagit de lipsa reactiilor din partea celor care intr-adevar iubesc comuna, sunt cei din umbra, care au uitat de unde au plecat si stau in anonimat, fara sa faca nimic pentru a ajuta acesti copii, pe care numai eu stiu si ei totodata, cat ne-am chinuit cu toate deplasarile de pana acum, eu sincer nu stiu cat o sa mai pot singur, toate articolele acestea necesita timp si o fac cu foarte mare placere, dar imunitatea celor care pot ajuta acesti tineri, de multe ori lasa de dorit. Mi-as dori anul acesta sa reinfiintez echipa de juniori din 1998, copii foarte talentati, i-am gasit pe strazi jucau tenis cu piciorul, am avut rezultate excelente cu ei sferturi de finala la cupa „mos craciun ” si semifinale „cupa Hagi” ce sa spun, nu citeste cine trebuie acest site…sper sa nu ma las infrant de indiferenta de care am parte pana acum si nu as vrea sa va dezamagim pe VOI, cei care ne urmariti pasii pentru a construi ceva la Colceag.

  3. catalin spune:

    Ms pt cuvintele tale frumoase. Baietii nu au absolut nicio vina, aici puroiul se sparge la factorii locali ai comunei. De la primar la ultimul consilier local. Pe fostul, Enache, il injura lumea ca este mecanic de locomotiva, nu are scoala, nu face nimic pt Colceag. Si care era treaba, nene? Putea sa fie si gunoier, totul era sa se implice. Acum multi il boscorodesc pe Papainog, care este tot din Inotesti. Ca vede anumite lucruri si nu le vede pe cele importante, etc. Nu este problema mea, poate este asa sau poate nu. Nu iti cer tie parerea, sssttttt, inteleg bine, stai linistit. Insa ti-am aruncat pe acest site de doua sau de trei ori o laudabila initiativa a primarilor din multe comune prahovene, numai sa o aduceti voi in discutie, la Primarie, intr-un moment, bineinteles, oportun, nu aiurea, sa se aleaga praful din start. Frati colcigeni, aveti magazine si carciumi atat in Colceag, cat si in Inotesti, de la degerateni nu am pretentii. Primarul Papainog sa le explice patronilor ca 10% din incasarile lunare sa se duca spre echipa de fotbal, in timp ce ei vor fi scutiti de anumite taxe si impozite pe plan local. Se poate, asa fac primariile din minim 12 comune prahovene. Si au bani pt tot returul, plus de transferuri. Luati aminte de la Bratesti (pt echipa din Habud), Sirna, Apostolache, Varbilau (pt echipa din Livadea), Sangeru, Podenii Noi, Baltesti, Valea Calugareasca, Plopu si lista poate continua. Este cea mai buna varianta de a face bani la ora actuala, printr-un carusel care se invarte pe stativ propriu. Un fel de o mana spala pe alta si ambele fata. Ia un om de incredere langa tine, maxim doi, du-te la Gabi cand ai timp si transmite-i sa faca asta din partea mea si daca nu este de acord, CLAR ESTE RAU INTENTIONAT si lumea trebuie sa il priveasca cu alti ochi de acum inainte. Dar daca o sa reusiti, impreuna, m-as bucura enorm, sincer.

Lasă un răspuns

