Încă o înfrângere acasă, după ce jucătorii colcigeni  au condus partida, cu două goluri înscrise fără drept de apel  de  Laurenţiu GHEORMESCU(foto centru), junior ce a dat randament şi a făcut un efort fizic deosebit, pe tot parcursul meciului. Tot un junior, de această dată portarul echipei Mihăiţă POPA, a ieşit în evidenţă, când gherghiţenii au beneficiat de un penalti la scorul de 1-0, golchiperul Viitorului apărând  cu intuiţie,  în faţa celor aproximativ 100 de spectatori. Moralul echipei creşte,  gazdele mai înscriu un gol până la pauză. Într-un moment de neatenţie a fundaşilor noştri,  oaspeţii marchează chiar în ultimul minut al primei reprize.

Lipsa de experienţă, forma fizică, atitudinea şi indisciplina unor jucători „experimentaţi”, au fost factorii decisivi, care au dus la pierderea acestei partide, în a doua parte a jocului,  când oaspeţii mai înscriu de două ori.  Scor final 3-2 pentru Gherghiţa, dar la Viitorul încep să se limpezească apele, în ceea ce priveşte indisciplina, un jucător abandonând echipa refuzând să mai joace.

Colceagul a aliniat următarul unsprezece: Mihăiţă POPA – Alin MANOLACHE,  Cassiani ROBERTO, Ionuţ  Marius IANCU (Costinel SOARE), Ion Gabriel IANCU – Nicolae GAVRILĂ, Adrian VLĂSCEANU (Eduard IORDACHE), Marius FULOP (Răzvan NEACŞU abandon), Romeo DINU – Sorin TĂNASE (Ştefan IANCU), Laurenţiu GHEORMESCU (min.14,27).

Revenirea la echipă a jucătorului Ionuţ Marius IANCU, a crescut moralul echipei, fiind un exemplu de urmat, forma fizică a făcut să fie schimbat, lăsând locul coechipierului său Costinel SOARE, cel care până în acest moment, a apărat poarta Viitorului.

Cuvinte multe, nu sunt de spus împotriva jucătorilor, care vin cu doar 45 min.  înainte de începerea partidei, doar pentru „figuraţie” sau ca numele lor să fie asociat cu acestă echipă .

Acest site al nostru, este realizat pentru a informa suporterii, pentru întreaga suflare a fotbalului prahovean şi nu numai, pentru a motiva jucătorii care fac parte sau se vor alătura  lotului, Viitorul din Colceag.  La fel cum dorim să fim lăudaţi, tot în asemenea fel trebuie să primim şi criticile. Cine are urechi să audă…

6 responses »

  1. catalin spune:

    Pacat de inceputul bun de campionat. Unii muncesc, altii strica. Patru victorii consecutive, apoi tot atatea infrangeri. Fratilor, cine nu este profesionist adevarat, cine confunda fotbalul cu sporturi extreme, gen sticlism ori pacanele, sa stea in week-end acasa, in fata televizorului. La terenul de fotbal sa se prezinte cei cu inima si drag de acest sport, de aceasta echipa si nu in ultimul rand de aceasta comuna. Nicio tragedie ca dispare pe parcurs cate unul, ii tradeaza astfel caracterul. Mergeti pe juniori, tineret, viitorul. Felicitari Laurentiu, tine-o tot asa. De voi si altii ca tine este nevoie acum, sange proaspat.

    • lupulgalben spune:

      Am promis ca va incepe curatenia la echipa, chiar daca am pierdut, avem de castigat cu juniorii in teren integralisti, dar avem nevoie si de experienta unor jucatori. Deja saptamana trecuta am rezolvat legitimarea lui Ionut Iancu, portarul Iulian Coman, de asemenea face parte din lotul echipei. Saptamana asta asteptam comisia de disciplina de miercuri pentru meciul cu Progresul Boldesti. Scz pentru intarzierea publicarii ultimului articol.

  2. catalin spune:

    Bravo. Iulian Coman va poate ajuta mult, il cunosc bine. De Ionut Iancu nu am auzit, nu ma pot pronunta, dar merg pe mana ta. Este numai bun creditul acordat juniorilor, ei sunt schimbul de maine si excelent ar fi ca o mare parte dintre ei sa fie localnici. Am purtat o discutie ieri cu oficiali ai liderului Ligii IV, Unirea Urlati, chiar si patronul Ion Mihai, fostul boss al Tomsaniului si mi-au promis ca in doua saptamani imi vor da un raspuns. Au un lot foarte largit de juniori, nu pot fi rodati toti in campionat, este o mare problema la ei si este posibil ca din iarna trei-patru sa fie imprumutati la voi, evident daca veti fi de acord. Pana una-alta, numai de bine tuturor.

    • lupulgalben spune:

      Juniorii Tomşaniului, dacă îi cauţi în secţiunea „LOTUL”, pe site-ul nostru îi regaseşti în mare majoritate, mi-au fost elevi, cred că le-ar face mare plăcere să colaborăm. Am făcut antrenamente şi la Loloiasca, atunci când Scoala de fotbal Emil Costea, a împrumutat juniorii C celor de la Prahova 2010, dar şi juniorii B de-atunci au fost elevii mei . Am avut rezultate foarte bune cu ei în campionat. Să înţeleg că Mihai nu este la Urlaţi? Problema este că noi nu avem bani de transferuri, daca vor o colaborare da, e foarte greu în privinţa finanţelor.

  3. catalin spune:

    Ba da, Ion Mihai este actualul patron al liderului Ligii a IV Prahova, Unirea Urlati, alaturi de Primaria din localitate, repezentata de Marian Machitescu. Am specificat mai sus… FOSTUL BOSS al Tomsaniului. Am insa o enigma. Nu stiu daca juniorii Tomsaniului, care aveau doua grupari de seniori in serii diferite sunt acum legitimati la Unirea. Oficiali ai celor de la Unirea mi-au spus ca au foarte multi juniori la antrenamente si o parte dintre ei, la iarna, vor fi imprumutati altor grupari judetene interesate. Pe comisioane, bani, etc, nu stiu, nu am discutat pe tema asta, sa fiu sincer. Peste doua saptamani, cand Unirea va evolua din nou acasa, voi afla pozitia lor exacta si abia atunci iti pot comunica exact ce si cum. Bine?

  4. catalin spune:

    Lasa-mi un mail sa iti trimit o poza cu noul stadion din Ciorani. Am incercat sa o atasez eu aici si nu am reusit. Pune-o tu, ca esti mai priceput, mersi mult. AVIZ TUTUROR COLCIGENILOR CARE IUBESC CU ADEVARAT FOTBALUL, DAR, MAI ALES PRIMARULUI GABI PAPAINOG.

Lasă un răspuns

